Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Noen som klarer seg uten babycall her, til tross for to etsjers hus og at baby ofte sover ute i vogna ? Vi må kjøpe ny siden den forrie er ødelagt, men lurer på om vi virkelig trenger det - eller om det er et skapt behov. Jeg lar det jo uansett ikke gå lang tid uten at jeg sjekker babyen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Neida, man må jo ikke.. Spørs på deg selv hvor ofte du sjekker ++ Jeg for min del må ha siden jeg er hørselshemmet.. =)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 vi har ikke, men bor i leilighet med alt på ett plan.
It's all about me Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg bor i leilighet nå, men ville ikke vært uten fordet. Lettere å høre han om natten og så er det greit å ha når vi reiser bort og han skal ha luren sin på forskjellige steder.
rødhette* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg er veldig glad for å ha den, og bruker den daglig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå