Gå til innhold

URTINGS!

dritgrei hei hei!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis denne uka blir spesielt slitsom, så er det jo spesielt viktig at du får noen tanker, og en påminnelse om at det "helst går godt"!

rop om vi kan hjelpe!!!!

ha en fin kveld og dag og uke og alt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må visst oppdatere meg noe...men støtter likevel opp i Dritgreis påstand om at det helst går godt, nærmest uansett hva det gjelder!!!

KLEM

Skrevet

God morgen urtings!

ha en fin dag!!!!!

Jeg heier!

Heia heia hoi hoi hoi

heia heia heia heia heia heia

Skrevet

Jeg heier igjen jeg også! Håper uken viser seg som mindre slitsom enn du fryktet...

Heier, hopper og spretter, og venter spent på at Dritgrei enterer arenaen med elgekostymet...For det er hennes tur til å bruke det denne gangen!!!!

Skrevet

NÆMEN, tenk at dere heier her da!

Takk, takk, takk - jeg tror jammen det hjelper! Jeg omtrent kjenner den gode energien komme strømmende fra dere. Nå fikk jeg ny energi, selv om jeg måtte felle en tåre når jeg fikk se tråden... *snufs*

Jeg har en "helv#¤tes-uke" med uvanlig kjiiiiiiiiiiiiipe saker på jobb (ting som ikke er personlig, men som allikevel går inn på meg og har sugd ut energi et par uker) og et alt for travelt privatliv med en urtemann som er ute på reise... (heldiggrisen)...

Når man i tillegg er så premenstruell at man omtrent går ut av sitt gode skinn.... - trenger jeg si mer???

I starten av denne uka så jeg virkelig svart på slutten av uka. Nå er jeg straks inne i sluttspurten, og ser at det faktisk kan gå godt... :-)

Det kan så fort gå godt, det kan så fort gå godt, det kan så fort gå godt, det kan så fort gå godt, det kan så fort gå godt, det går som oftest godt......

Takk for omtanke! Det varmer langt inn i hjerterota!

Skrevet

Så bra at det fort kan gå godt:-)

......og du, vedr pms.........homeopati homeopati homeopati..........hipp hurra:-) Det er jaggu verdt litt hodepine, bare hormonerne stikker av;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...