Gå til innhold

Ok - hjelp meg litt her jenter...ang bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal jo gifte oss i utlandet - men har enda ikke bestemt hvor og når. Har planer om å ha med den nærmeste familien, så det må ikke koste en million liksom;o) Har alltid drømt om å gifte oss på en strand - men andre ting kan vurderes også;o)

Hva er DITT forslag og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøver å dytte denne litt jeg;o)

Skrevet

Vi giftet oss i sjømannskirka i Alicante, helt fantastisk!!!! Ikke så langt å reise og heller ikke så dyrt. Flott med litt varme og sydenstemning, samtidig som det var mye annet å se der også. Kjempeflott kirke og fantastiske folk der. Fikk god hjelp med både å finne frisør og bestille brudebukett. Alt i alt, selvsagt, en helt fantastisk opplevelse!!!:-)

Kan absolutt anbefales!:-)

Lykke til med giftemål!

Skrevet

Santorini er min drøm! *drømmesegbortlitt* Er overkommelig flyreise, HELT UBESKRIVELIG vakkert der! og siden jeg har lyst til å betale for de vi ber med,er det greit å velge et sted med ok hotellpriser. Og det er bigtime romantisk der. Se på apollo.no honeymoon suites

Skrevet

hvorfor vil dere gifte dere i utlandet når det ikke er noen spesiellt sted eller en form for vielse som "kaller på dere"? Blir det ikke bare dyrt og stress da...?

Bare lurer av nyskjerrighet, hehe :)

Skrevet

Hva med Danmark? Finnes mange fine steder der, bl.a. skagen -der havene møtes....

Skrevet

Vet om en som giftet seg på et lite slott i Italia. Var helt uimotståelig vakkert.. *sukk*

Det var utsikt utover hele, gjestehus til gjestene med lite basseng osv. På kvelden var hele slottet opplyst! Vakkert!!!!!! Også ble de viet på liten pavilijong.. Vingård var det også der!

Skrevet

Apropo, det er visst blitt veldig populært å gifte seg på slott i sverige...

Fysioterapeuten min skule gifte seg på slott i sommer, og det ble jo mye billigere enn å ha bryllup i norge, både pga lave mat-og alkoholpriser og at den svenske krona er lav nå..

Skrevet

Vi har jo drømt om et strandbryllup på Hawaii eller noe...men tror det blir for dyrt. Har absolutt ikke lyst på et tradisjonelt bryllup her hjemme...

Har også snakket litt om Italia. Har lyst å reise vekk med familien og ta det som en ferie samtidig.

Skrevet

Åhh..Twintipp - det hørtes nydelig ut! Du har ikke peiling på hvor det var eller noe?

Skrevet

Sendt deg pm vennen:o)

Kos

Skrevet

Og du har svar, vennen:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...