Gå til innhold

Teit jente på jobben - og enda teitere venninner!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig lei av ei jente på jobb.... har brukt de siste 3 månedene på å lære henne opp i jobben min. Hun er flink i jobben men har en personlighet som sucks!!! Har null egne meninger og skjønner ikke at vi ikke nødvendigvis trenger å være bestevenninner selv om hun skal overta jobben min. Føler at jeg ikke får puste... greit nok at det er hormonelt - men hun fotfølger meg. Hvis jeg må på do (og det skjer jo et par ganger i minuttet nå for tiden) så blir hun med???!! Døds irriterende. Har faktisk måtte "rømme" et par ganger....

I tillegg når jeg prøver å baksnakke henne til venninnene mine (dere vet hvordan det er) så tar de henne i forsvar. Hæ?? De kjenner ikke jenta en gang... så drit i at jeg er urettferdig... jeg trenger noen som forteller meg at hun er teit og jeg er tøff!!! Er ikke interessert i teorier om at hun truer meg eller noe sånt.... jeg trenger en utblåsing!!

Godt å få dette ut!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen jenter forstår bare ikke hint

Klarer heller ikke jenter som så innmari vil bli bestis med engang eller fotfølger deg...Da skygger jeg fort unna. Men hun du snakket om hørtes jo helt ekstrem ut =)

Er hun helt ny, kan det jo bare være derfor (selv om det ikke helt hørtes ut som det var eneste grunnen)..men følge deg på do hi hi... da har du noen morsomme dager foran deg =)

Skrevet

Kan ikke du f.eks sette henne til å gjøre noe i det du skal på do?

Hvis du har gått slik i tre mnd, så er det på tide å endre taktikk? ;o)

Skrevet

Heldigvis bare 4-5 uker igjen på jobb. Hun begynner dessuten å bli mer selvgående nå! Men uansett; UTROLIG IRRITERENDE!!! Hadde faktisk tenkt å si noe..sånn litt forsiktig hinting...før jeg eksploderte :)

Overaskende nok (??) så tar ikke jenta hint.... men så er hun døds teit også da...hehe.

Når jeg nå leser det jeg har skrevet forstår jeg at vi med BIM trenger en krangleside!!

Skrevet

Er det saa vanskelig aa si ifra?

Det er ikke alle som tar et hint veit du. Du trenger kanskje ikke si at hun er "dödsteit", men hva med "hvorfor i helvete blir du med meg paa do?"

Det at du bruker kranglesiden til aa lette paa trykket er jo flott men du har resten av uka, og de siste 4-5 ukene foran deg enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...