Gå til innhold

Har en litt eldre versjon av babybjørn bæresele....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg har brukt til og bære gutten min, slik at han ser innover... Kan man bruke den andre veien, slik at han er utover?? evt da hva gjør man med den nakkestøtteflappen??? Eller må jeg kjøpe en ny? Var bare sambo som mente at vi kunne bruke den begge veier? Det er sånn "bilder" av hvordan man skal gløre det på selen, men der vises det bare innover.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg har også en litt eldre versjon av babybjørn, og lillesnupp har sittet forover i den jeg har :-)

Lenge gikk jeg og holdt litt på henne fordi jeg skjønte heller ikke hva jeg skulle gjøre med nakkestøtteklaffen. Men man kan brette den ned og så feste den med trykknappene slik at den lille sitter stødig og godt. Den går da over skuldrene på den lille. Ikke så godt forklart, men det er iallefall mulig på min :-)

Så nå når jeg har fått det til så trenger jeg ikke holde på henne lenger

Bildene på min sele viser også bare innover, men det fungerer kjempefint utover også :-)

Skrevet

Jeg ogsaa har en slik og jeg har brukt den begge veier til min sonn..naar jeg bruker den andre veien saa bretter jeg ned nakkestotten ned bare og det gaar helt fint aa bruke den slik..men skal helst ikke brukes for barnet kan holde hode sitt selv..

Skrevet

Jeg har også en slik arvet BB, synes dere at de virker mindre enn de nye? Nå er gutt snart 7 kg og synes ikke han får plass i den lenger. Og han er jo absolutt ikke største gutten i klassen, er 5 mnd. Venninne med en kjempebaby på 9 kg har fremdeles god plass i sin active...

Skrevet

Hei!

Som regel er det ikke gunstig å bære babyen mye framovervendt, fordi dette gir lite gunstig hoftestilling i tillegg til at babyen ikke får mulighet til å skjerme seg fra inntrykk. Man bør derfor helst bære mage-mot-mage. Ofte er det også tyngre å bære framovervendt.

Ellers er det mange gode alternativer til Babybjørn, vil anbefale tettinntil.no for dere som liker å bære. Der er det også linker til seler (etc) som kan brukes over lengre tid enn en Babybjørn.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...