Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Gutten min fikk vaksine idag. Alt var bare spennende hos hs idag...helt til vaksinen ble satt....hyyyyyyyyyl...så hjerteskjærende..sukk (gikk veldig fort over da...) Men sikker på at han hørtes på mil avstand..hehe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Nei, ikke da han fikk 3 mnd vaksinen. Tok blodprøve i går og hørte ikke et knyst. Satt bare og pludrer og smilte til sykesøsteren. Skal ta 6mnd vaksinen i morgen,så er litt spent, men regner med at det ikke kommer noe hyl/gråt da heller.
juniorsen Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja, gråt som bare tusan!! Verst nå da hun fikk 5 mnd-vaksinen ---> utrøstelig stakkar. Men den er jo ikke god heller da, de hamrer den jo ned i låret liksom...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Shit, ingenting??? Oi, har du superbaby du eller? ;-)
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hylskrek på 3mnd,og nå når jeg las hva en skrev om 5mnd vaksinen så gruer jeg meg som bare det til den om tre ukers tid...
juniorsen Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Tror det var fordi hun var mer "klar over" hva som skjedde... Men mammahjertet mitt fikk vondt (
MyB@by <3 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 lillegutten min hylskrek i 30 min, da ble vi sendt til legen, for hs hadde ikke vært borti sånn skriking før..... han fikk en stikkpille og da roet det seg.. gruer meg så til den neste nå på 5mnd.. da skal faren få lov til å være med å ha han på fanget....
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 han hylte når han fikk vaksine på 3 mnd kontrollen.. men idag ¨på 5 mnd kontroll gikk det strålende gråt nesten ikke i det hele tatt
plutseligbolle Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Ja. Veldig hjerteskjærende. Hvorfor kan de ikke få sånn bedøvelseskrem på huden først? Jeg vet at det ikke alltid er stikket som gjør vondt, men da hadde de i alle fall sluppet det.
Helene <3 Sarah Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Hun gråt ikke i det hele tatt.. Merket hun laget en litt "ubehag" lyd av den siste sprøyten, men ingenting ved første stikk.. Jeg ble kjempeglad for det, og virket som HS hadde forventet hyl og skrik.. Ble litt gråting på ettermiddagen pga litt feber, men alt i alt gikk det strålende.. Flinke babyen min
Mia_I Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Hylgrein!!! Noen som har prøvd å ta med egen bedøvelseskrem? Synes sååå synd på henne...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Hylgrein her også, men synes bare det blir dumt med bedøvelseskrem. Er jo ikke mer enn ett stikk og det går fort over. Tror de også skriker som besatt fordi det er uvant følelse. Hjerteskjærende å høre på, men de har ikke noe vondt av det. Går fort over.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Eldstemann gråt. Masse og lenge! Mellomste gråt aldri, han er en skikkelig tøffing. Skulle operere inn dren i fjord (var 2 år) og de skulle sette veneflon (nål i hånden), de stakk og stakk, han blødde og blødde og bare så helt rolig og så på uten en lyd. Gråt ikke da de tok føllingstesten som nyfødt heller. Det gjorde ikke minsten heller, men er spent på hvordan det blir med vaksinen da. Tror kanskje han også er en tøffing, han har vært endel til kiropraktor og han sier ikke et knyst enda kiropraktoren sier at det nok er ganske vondt og babyer pleier å gråte når de er så stive.
Mamman til M&E Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 Nei, og jeg var kjempeoverrasket. Gruet meg så mye at jeg tok pappan med og det var han som holdt :-) Han sa liksom "au" på den første og absolutt ingenting på den andre. Gråt litt på 5 mnd vaksinen men da var han kjempetrett, tror nesten det var mest derfor han gråt.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 uff ja! Som nyfødt ble han stukket mange ganger for dag pga lavt blodsukker og laget ikke en lyd. Men i går på 3-mnd vaksinen så var det litt gråt på den første sprøyten. Det gikk fort over, men da HS skulle sette sprøyte nr 2 var helvete løs! Han hylggrein som en stukken gris! Har aldri hørt på makan! De andre som satt på venterommet og skulle inn og ta vaksine etter oss ble skremt..... Men etter en 20 min roet han seg ned og sovnet av utmattelse tror jeg. Stakkar liten... Han griner jo aldri ellers, så mammahjertet fikk seg en støkk ja. Gjett om pappan skal være med på 5-mnd sprøyta da! Utover ettermiddagen og kvelden gråt han litt av og til når han liksom "kom på" som hadde skjedd tidligere på dagen, men det gikk fort over igjen da. Men han fikk plutselig høy feber - over 39 på en halvtime, så da måtte vi gi han litt paracet. Gikk så fint så. Var oppe med gjenve mellomrom i natt for å sjekke at ikke tempen steg igjen og til morgenen i dag var alt bra igjen:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. september 2007 #18 Skrevet 5. september 2007 De to gangene han har fått sprøytene var ganske like. Den første sprøyta var det ikke en lyd på og den andre var det litt klynking, men ikke noe skikkelig gråt. (det var visst den som skulle svi menst også) Så han har enten god smerteterskel eller så tykke lår at han ikke kjenner noe.....hehe.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 5. september 2007 #19 Skrevet 5. september 2007 Kjøp embla krem/plaster til babyen på apoteket, jeg hadde tenkt til det men lite vits i når han ikke reagerer så mye. Fælt å høre på når de har vont stakkars.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå