Gå til innhold

tips:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som sliter her slik som meg?

gått uten p-pille siden desember 2005..

ingen ting skjer, ingen spire i min mage...

har noen tips?

vil så gjærne få den lille spiren i magen:)

blir glade for å få tips, kanskje det hjelper, hvem vet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har gått uten p-piller siden mars 2006, aktiv prøver siden mai 2006. Har du testa etter EL? Det kan være lurt, men siden du har gått så lenge bør du kanskje oppsøke lege og få henvisning til gynekolog. Jeg var hos lege nå i sommer og fikk resept på 3 mnd med pergo (et eggløsningsmedikament, gir eggløsning eller flere egg som kan modnes og bli bra). Nå går jeg og venter på IKM etter at jeg hadde EL om fredagen. Ellers så sies det at sex annenhver dag rundt EL er lurt, både før og etter. Lykke til!

Skrevet

vi prøvde i et helt år og da gikk jeg å tenkte på det nesten konstant å bli gravid... men en mnd sa jeg til meg selv at nå gidder jeg ikke tenke på det bare slapppe helt av...(tror det var den mnd vi nesten ikke hadde sex heller faktisk) men jommenmei ble jeg gravid den mnd gitt;)

Skrevet

gynekolog har jeg besøkt, alt var i orden..EL tester jeg, skal ta blodprøve for å sjekke hormon..så pergo skal være bra?

takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...