Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 vi var begge hos JM igår. kjempe greit at sambo får spørre og at JM kan si va hans rolle kommer til å bli osv. men hun sa at, hun synes at det var veldig viktig at faren fikk like mye kontakt med barnet slik som vi gjør under fødsel, så ikke ta på noen fine klær for vi kan grise deg til;) hehe. JM likta når mennene får barnet på brystet. har noen av deres fått det?? og eventuelt vist de hadde hår barberte de seg da??
Tpop Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 De trenger da ikke babere seg da:) Min mann gjør detuansett, men han hadde ikke det sist gang nei. Det stikker jo mindre da når de ikke er barbert.
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 ikke vet jeg;) tenkte bara på at lange hår kan irritere babyen;) har liksom ikke tenkt på dette før, sambo som lurte. . siden det er første gang for begge 2 er det vannskelig å vite hva andre gjør;)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Sambo har masse hår på brystet og har ingen planer om å barbere det bort =) svogeren min er like hårete og har en liten sønn på en måned, han elsker å ligge på brystet til pappan og blir ikke plaget av håret =)
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Okay;) takk for svar, sambo har ikke kjempe masse, men det er der. mye han beg å lure på nå som det nærmer seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå