Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 INGEN!!!!! ingen krem som virker mot strekkmerker, tar kun kløen. enten får du eller så får du ikke. . . arvelig betinget.
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 å smøre inn huden så den blir mer elastisk og myk når den vokser fort vil vel hjelpe litt!! Bedre å si at jeg i det minste prøvde å gjøre noe for å slippe dem enn å ikke gjøre noe;)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Min mor fikk strekk merker med alle oss 3, jeg har foreløpig ingen, (***bank i bordet***)men de kommer nok. Har brukt diverse kremer sånne fete, men kun pga kløen og fordi magen begynner å stramme. er 37+1 i dag...
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Min mor gav meg et råd for å FORHINDRE strekkmerker... smør deg inn med jordnøttolje (fås på apoteket) før sengetid. En bør låne en t-skjorte og bokser fra samboer slik at oljen ikke kommer i kontakt med sengetøyet. Min mor sverger til dette - og selv om de fleste "eksperter" sier at en ikke kan unngå strekkmerker så er jeg villig til å prøve. Jeg sover med jordnøttolje hver gang jeg føler meg tørr eller "trang" over magen. Er i uke 33 og har ingen strekkmerker ennå (bank i bordet)!
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 hehe oljen når ikke ned i det underlaget som sprekker, for det er den 3 underlags huden som sprekker ikke det øverste laget.
Jorunn79 m/ jente i magen Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Det er det samme som å si at ingenting hjelper... kremer trenger vel ikke mer ned i huden? Uansett; så øker oljekuren min komfort. Klør ikke og huden kjennes smidig og myk.
Mamma til snart 4 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 det siste er jeg enig i, en føler seg bedre å huden blir glattere og kløen stopper, for de som klør da, alle gjør ikke det heller;)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 he he her var det ingenting på meg som virket i hvertfall fikk tjukt med strekkmerker på mage og litt på fremside av lår.... men den jeg syns var best slik ellers er A-krem fås kjøpt på apoteket;)
mamma til 2... Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 brukte den blå boksen til nivea..skikkelig feit krem..fikk ikke et eneste strekkmerke..nivea creme tror jeg den heter
mamman til snupp Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Svanens Vitaminkrem skal være bra, verken mor, venninna mi eller hennes mor har fått strekkemerker, og alle tre brukte den, selv er jeg bare i uke 29 enda, så jeg vet ikke hvordan det går, men jeg bruker ihvertfall den, og body butter fra Body Shop innimellom.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 jeg er 37+0 å har enda ikke fått strekkmerker. mitt femtesv. fikk noen i første sv,men kun litt på rompa. vises knapt:) er nok arvelig ja:))
pupsy Skrevet 4. september 2007 #13 Skrevet 4. september 2007 Jeg er andre gangs gravid og fikk ingen strekkmerker forrige gang og så langt ingen denne gang heller - har brukt Clarins Huile Tonique begge gangene. Litt dyr, litt luksus kan man vel unne seg!!
trollet¤ Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Begynte å få strekk merker på puppene i begynnelsen, så kjøpte inn A-cream og begynte å smøre inn puppene og magen med. Strekk merkene på puppene ble ialf ikke verre, og har ikke fått et merke på magen. Er i uke 39 i dag.
trollet¤ Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 glemte å skrive at jeg bytter mellom å smøre meg med krem, og å bruke sånn natusan babyolje etter jeg dusjer.
Mumiluvu Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 spenol var det ei venninne av meg som brukte.ikke et eneste merke
Venter på 3_de spire Skrevet 4. september 2007 #17 Skrevet 4. september 2007 Har dere prøvd "Tone tummy firming gel" fra Oriflame? Tror ikke denne hjelper mot strekkmerker, men den strammer i hvertfall opp huden igjen etter fødselen. Huden blir merkbart strammere bare etter en uke. Ble i hvertfall det på meg. Sverger til denne!!
Mazza** Skrevet 4. september 2007 #18 Skrevet 4. september 2007 Jeg har kun smurt meg med solkrem i sommer ( og da skjønner dere at d ikke har vært ofte) , har ikke et eneste merke jeg hvertfall 5 dager før termin....er i det hele tatt veldig dårlig til å smøre meg med body lotion. Så hadde det hjulpet å smøre seg skulle jeg vært full av merker...hehe
Aylinah Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Jo,fanatsi krem funker bra flire...... Nei,enten slipper du unna eller så får du dem...Krem er nok ikke noe som funker om du ikke har elastiteten i huden ) Du kan smøre for kosen sin del,men det hjelper forbygger nok ikke noe strekkemerker hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå