Gå til innhold

Hvilken krem er den beste mot strekkmerker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener du??:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN!!!!! ingen krem som virker mot strekkmerker, tar kun kløen. enten får du eller så får du ikke. . . arvelig betinget.

Skrevet

å smøre inn huden så den blir mer elastisk og myk når den vokser fort vil vel hjelpe litt!! Bedre å si at jeg i det minste prøvde å gjøre noe for å slippe dem enn å ikke gjøre noe;)

Skrevet

Min mor fikk strekk merker med alle oss 3, jeg har foreløpig ingen, (***bank i bordet***)men de kommer nok.

Har brukt diverse kremer sånne fete, men kun pga kløen og fordi magen begynner å stramme.

er 37+1 i dag...

Skrevet

Min mor gav meg et råd for å FORHINDRE strekkmerker... smør deg inn med jordnøttolje (fås på apoteket) før sengetid. En bør låne en t-skjorte og bokser fra samboer slik at oljen ikke kommer i kontakt med sengetøyet. Min mor sverger til dette - og selv om de fleste "eksperter" sier at en ikke kan unngå strekkmerker så er jeg villig til å prøve. Jeg sover med jordnøttolje hver gang jeg føler meg tørr eller "trang" over magen. Er i uke 33 og har ingen strekkmerker ennå (bank i bordet)!

Skrevet

hehe oljen når ikke ned i det underlaget som sprekker, for det er den 3 underlags huden som sprekker ikke det øverste laget.

Skrevet

Det er det samme som å si at ingenting hjelper... kremer trenger vel ikke mer ned i huden?

Uansett; så øker oljekuren min komfort. Klør ikke og huden kjennes smidig og myk.

Skrevet

det siste er jeg enig i, en føler seg bedre å huden blir glattere og kløen stopper, for de som klør da, alle gjør ikke det heller;)

Skrevet

he he her var det ingenting på meg som virket i hvertfall fikk tjukt med strekkmerker på mage og litt på fremside av lår.... men den jeg syns var best slik ellers er A-krem fås kjøpt på apoteket;)

Skrevet

brukte den blå boksen til nivea..skikkelig feit krem..fikk ikke et eneste strekkmerke..nivea creme tror jeg den heter

Skrevet

Svanens Vitaminkrem skal være bra, verken mor, venninna mi eller hennes mor har fått strekkemerker, og alle tre brukte den, selv er jeg bare i uke 29 enda, så jeg vet ikke hvordan det går, men jeg bruker ihvertfall den, og body butter fra Body Shop innimellom.

Skrevet

jeg er 37+0 å har enda ikke fått strekkmerker. mitt femtesv. fikk noen i første sv,men kun litt på rompa. vises knapt:) er nok arvelig ja:))

Skrevet

Jeg er andre gangs gravid og fikk ingen strekkmerker forrige gang og så langt ingen denne gang heller - har brukt Clarins Huile Tonique begge gangene. Litt dyr, litt luksus kan man vel unne seg!!

Skrevet

Begynte å få strekk merker på puppene i begynnelsen, så kjøpte inn A-cream og begynte å smøre inn puppene og magen med. Strekk merkene på puppene ble ialf ikke verre, og har ikke fått et merke på magen. Er i uke 39 i dag.

Skrevet

glemte å skrive at jeg bytter mellom å smøre meg med krem, og å bruke sånn natusan babyolje etter jeg dusjer.

Skrevet

spenol var det ei venninne av meg som brukte.ikke et eneste merke

Skrevet

Har dere prøvd "Tone tummy firming gel" fra Oriflame?

Tror ikke denne hjelper mot strekkmerker, men den strammer i hvertfall opp huden igjen etter fødselen. Huden blir merkbart strammere bare etter en uke. Ble i hvertfall det på meg. Sverger til denne!! :)

Skrevet

Jeg har kun smurt meg med solkrem i sommer ( og da skjønner dere at d ikke har vært ofte) , har ikke et eneste merke jeg hvertfall 5 dager før termin....er i det hele tatt veldig dårlig til å smøre meg med body lotion.

Så hadde det hjulpet å smøre seg skulle jeg vært full av merker...hehe

Skrevet

Jo,fanatsi krem funker bra :P flire......

Nei,enten slipper du unna eller så får du dem...Krem er nok ikke noe som funker om du ikke har elastiteten i huden :o)

Du kan smøre for kosen sin del,men det hjelper forbygger nok ikke noe strekkemerker hehe :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...