Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei! Hadde eggløsning i går el forgårs og er jo allereie begynt å kjenne på spenninga ;-) Lurer på om det er nokon som verkeleg kjenner at egget festar seg, og evt korleis det er...?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Noen kjenner stikkinger i livmora ca. 1 uke etter EL.
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 sist jeg var gravid (mistet i midten av uke 10) visste jeg det selv om gravitesten var negativ. Kjente syke stikkinger i magen 1 uke etter el, slik snøfilla skriver. Dessuten hadde jeg mange symptomer, begynte å bli kvalm og hadde ekstrem luktesans. Da jeg testet 4 dager etter neg. test, var den positiv. Så man kan kjenne det ja... Problemet er bare at når man går og kjenner etter, så kan kroppen spille oss et puss. Men jeg kjente tydelig forskjell den gangen ja lykke til!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Var sikker på jeg kjente det forrige måned, ca 8-10 dager (husker ikke helt) etter el, hadde jeg menssmerter halve natta og tenkte at "nå blir jeg gravid"! Men det var bare tull! Men var bare i min 2 pp, så ble ikke såååå skuffa. Dette var jo egentlig ikke svar på spørsmålet ditt, men tenkte jeg skulle si det, så du slipper å bli så skuffet hvis du opplever det samme. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå