Gå til innhold

Nå var hodet festet;)..Noen andre??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var hos jm idag,hun sa hode va festet;)..hun var ganske så sikker..Idag er det 2 uker til termin..Var hos legen sist uken,han var usikker på hvordan babyen lå. Så igår ringte de fra sykehuset å sa at jeg skulle komme opp til ultralyd på torsdag,spennende..Så da får jeg vel se hvordan lillgutt ligger,se om jm hadde rett idag hehe;) Gøy med en ultralyd nå før fødsel uansett.Lurer på om det fortsatt er en gutt..Skal ihvertfall spørr om de kan se kjønnet å hvor stor han er..

Nå narmer det seg jenter;)..Føler det er en evighet til jeg,føler meg ikke helt klar.Andre så føler det sånn?? Kanskje pga at jeg er 2 gangs fødene..Vet hva jeg skal ijennom hehe;)..Skal bli godt når det er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var hos legen på fredag sist uke. da var hode festet. skal til jormord om 1 uke og håper ho sier det samme. 19 dager til termin.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 dager til termin, og her har ikke hodet festet seg... Gleder meg veldig til å se han eller henne, men er veldig spent på selve fødselen. Jeg er 2.gangs, men alikevel... Gikk så greit sist gang - er redd jeg skal gå på en smell denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her .Gikk veldig greit sist gang. Er litt redd for hvordan det skal gå denne gang.Fikk epedural sist så jeg kjente ingen pressrier..men men for sent å snu hehe.jm tror dette blir en lett fødsel,satser på d..Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor forrige torsdag, hodet festet. Termin 22. september, så spent på om det skjer noe før. Fødte 14 dager før termin sist.... Magen har tydelig sunket og jeg føler meg fødeklar. Jeg gruer meg, da, hadde det forferdelig vondt sist (hele forløpet over på 4 timer), men godt støtteappart rundt meg denne gangen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hodet har vært festet siden uke 32 å jeg er nå i uke 38 :-) andregangsfødende.

skal på akupunktur på fredag for å se om det hjelper på å få fødsel, begynner å virkelig slite med vondt over alt, dovner bort i føtterne og div. Grugleder meg til å få så helvetes vondt, men det blir jo glemt idet gutten vår kommer ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...