dritgrei hei hei! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 jeg gjør det.... lurte dere på det? Jeg liker det i stekt ris med egg og bacon og løk og mais og annanas og selleri..... mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm det er godt... Men kjæresten kaller det for STÅNKselleri.... ha ha ha... er det en sånn elsk/hat grønnsak? hahaha viktige ting å tenke på på en helt ordinær tirsdag
Dailis Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Veldig viktig å tenke på ja;) Liker selleri i mat, men knasker det gjerne rått.
Plutseliten :) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hehe...grønnsaker er viktig! Men liker jeg stangselleri..nei....er håpløst kresen og skikkelig antivegitarianer Men..har grønnsakshage..der er det verdens beste gulrøtter nå!
peonererfine Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Liker det med rømmedip, sammen med oppkutta gulrøtter og agurk...for å gjøre det usunt slenger jeg med en pose Doritos e.l ;-)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg er veldig glad i stangselleri, både i stekt ris, i salat og med ost/dip. Mannen i huset er heller ikke noe glad i det. Han syns det stinker av den. Kanskje det er en damegrønnsak...hahaha.....
phantomet Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Stangselleri er æsj...Ikke fordi jeg ikke liker det, men rett og slett for at jeg blir superdårlig dersom jeg spiser slikt. Og jeg som helst spiser alle former for grønt...urettferdig!!!
Trollmora Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Nei æsj! Det er ikke mat, på linje med erter, mais og andre små runde ting! En skål med gulrøtter og sukkernepe derimmot )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg er glad i stangselleri:-) Spesielt godt til oster og til dip:-) Og så er det vanndrivende og supert for meg som sliter med vann i kroppen!
Maud Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Jeg kan spise det hvis jeg må (det vil si at jeg er på besøk og får det servert). Smaken er vel grei nok, i hvert fall rå, men jeg liker ikke de lange ekle "trådene" inni der. Ekkelt ;-)
gammel røy Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Liker myten (?) rundt stangselleri: at den har færre kalorier enn antallet kalorier man bruker for å spise den. Skulle ønske mer mat var slik!
Karomamma Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 JAAAAAA, jeg liker det i alle former! Men nå liker jeg absolutt alle typer grønt med et eneste unntak: oliven....
Urtete Skrevet 6. september 2007 #12 Skrevet 6. september 2007 Stangselleri er ok, men i begrensede mengder... Oliven er pyton - enig med Karomamma! )
hypersusmor Skrevet 6. september 2007 #13 Skrevet 6. september 2007 Bortsett fra søtsaker er stangselleri noe av det beste jeg vet, både rå med dipp, i salater og i supper....nam, nam.
solkrem Skrevet 6. september 2007 #14 Skrevet 6. september 2007 Åja - særlig i waldemarsalat, eller i waldorfsalat som de fleste sier da tihi mye kosligere med slike egendikta ord:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. september 2007 #15 Skrevet 6. september 2007 Waldemarsalat var artig:-) Og jeg elsker oliven:-) Men helst bare de sorte uten stein:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå