Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Lurer på å ha noe i tillegg på nicket mitt bare for en stund. Altså det skal være nicket mitt, bare noe i tillegg. Når jeg da har lyst å fjerne det jeg har hatt i tillegg. Kan jeg forvente at noen har tatt nicket mitt da? Vet ikke om noen skjønte hva jeg mente nå...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Tja, det kommer jo an på nicket, men dersom du legger til noe på nicket ditt er ikke ditt gamle nick opptatt lenger så det er ingen garanti for at det blir ledig når du vil ha det, Du kan jo eventuelt spørre pent om vedkommende kan skifte dersom noen dukker opp med nicket ditt da:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jepp, det kan "stjeles", men det er blitt prøvd ut før, og "tyven" ga fort opp :-)) Ikke (ingen) så mange som vil ha nesten samme nick som noen andre da... så bare klintil. Har mange varianter jeg...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Om ikke forvente, så i alle fall være forberedt på.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Meg du mener? Har vært forsøkt, ja.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hahahaaaaaaaaa.......snappa d andre jeg lut'n ....fnis Mvh -ræææææææææva =0))
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Vær så god, slit det med helsa! Jeg synes det er godt å ha satan på plass igjen, så så lenge kukeluren ikke klør for ille, så er du velkommen til å ha det!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Næsj...vil ikke! Er ikke meg. Synes foresten Luten passer deg bedre også :-))
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Hehe, man får jo et forhold til det folk heter etterhvert, så da du bytta kroppsdel ble det litt skeiv her i mitt hode, ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå