Potetstappe Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ulcerøs kolitt, og var sykemeldt i 11 mnd. Da jeg ble gravid forsvant plagene, ikke alltid, men noen ganger hjelper det å gå gravid sa legene til meg.' Men det kan komme tilbake etter fødsel. Nå har symptomene begynt å komme tilbake, og jeg er så redd for at jeg skal bli syk igjen. Blir man sykemeldt da? Elller hva skjer egentlig?
suseduse Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 det er vel sånn at du blir sykemeldt og pappa må gå hjemme tror jeg.. men veit ikke!
Temmelig hemmelig Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg ble syk i min permisjonstid, så jeg ble sykemeldt. Da overtok kjæresten min permisjonen og var hjemme med gutten vår.
Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Det er slik som dei ovanfor har svara. Du blir sjukmeld, og pappaen overtar permisjonen.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hva om pappaen ikke kan overta? Mister man permisjonen da?
roxanne Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Du kan bli sykemeldt og permisjonen kan da legges til etter endt permisjon. Dette forutsetter en søknad til trygdekontor fra legen. Jeg fikk isjaiis i permisjonstiden, pappaen var i jobb og jeg kunne ikke ta meg av tvillingene. Jeg fikk 5 ukers ekstra permisjon på grunn av sykemeldingen.
Bratsj Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Kan jeg få spørre hvilken kommune du tilhører ? Jeg har forsøkt å be om dette i Oslo, men min lege her sier at det ikke er mulig å få utsatt permisjonen (enda to leger i barselgruppen min sier det motsatte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå