Gojentå Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hvor lang tid tar det fra egget fester seg til vi kan teste positivt?? det må vel ta noen dager fra egget har festet seg til kroppen får nok hcg? eg hadde mest sannsynlig en festeblødning på lørdag, og det er 3 dager siden, skal det da gå an å teste positivt nå? hadde EL 24 aug og festeblødning ca 7 dager etterpå. Venter IKM på fredag ca. Takker for hjelp!
evius fikk junigutt Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg tror du må smøre deg med tålmodighet litt til, for det tar litt tid å få hcg-nivået opp etter at egget har festet seg. Men det øker mer og mer for hver dag nå..... Dette er spennende!!! Men jeg har bestemt meg for å vente litt med testen. Har kjøpt meg en cb digital, men tror jeg venter til fredag i alle fall (men det er ikke lett). LYKKE TIL!!!
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 hadde nok ventet til torsdag eller fredag med å teste meg tror jeg;) pga hcg stigninger;) men lykke til;)let us know;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå