goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg har ei tulle på 4 uker, hun er blitt litt forkjølet og hoster innimellom, samtidig som hun "surkler" litt i nesa. Det jeg lurer på er, tar hun skade av å ligge ute i vogna oppå saueskinn under dyna, med lue og jakke samt votter (hun ligger med henda over hodet) på??? Vogna står på en lun plass i skyggen, de er ca 12grader ute. HVA VILLE DERE GJORT??? Hun sover såååååå godt i vogna ute, om jeg kjører vogna inn bare våkner hun...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 La henne sove ute.. SÅ lenge det er lunt og godt, og ingen trekk så tror ikke jeg det er noe farlig.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Høres ut som om hun er godt påkledd og d er lunt i vognen...ville latt henne stå ute jeg...de sover jo såååå mye bedre i frisk luft!
m-mamma Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Bare pass på så hun ikke har feber i alle fall.
♥sebastian3003♥ Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 legg hod elitt høyere enn vanlig også .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå