titti80 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Min lille datter elsker å bade, og gråter hver gang hun må opp av vannet. Elsker friheten uten bleie og kan bevege hele kroppen.. Derfor lurer jeg på hvor ofte dere bader deres småtroll. Kunne tenkt meg egentlig å bade henne et par ganger i uken ihvertfall siden hun trives slik og får brukt hele kroppen, men redd for å tørke ut huden hennes..
Potetstappe Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Her bader vi annenhverdag. Lillingen elsker å ligge uten bleie hos oss også. Så som regel ved hvert skift får hun ligge lenge å lufte seg og sprelle. Hun storkoser seg i badet, så skulle helst ha badet hver dag. Blir så god å trøtt når vi bader på kvelden. Jeg bruker Aco badeolje i vannet, og huden hennes er helt fin. Ikke tørr eller noe..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Her også bader vi nesten hver kveld. Hun er 10 mnd. Hun har begynt i barnehage og kjenner jeg henne rett har hun vært høyt og lavt hele dagen. I tillegg er det veldig kos, fin rutine før sengen og så er det denne friheten uten bleie. Og hun storkoser seg!!!
Felix&Lurifax Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 her bades det ca to ganger i uken, og kanskje en dusj med mamsen eller pappsen om det er blitt mye gris
gunnelisa*fikk jente 06.01.07* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Bader hver kveld hu vesla mi, storkoser seg i vannet og blir mye roligere og trøttere av det, sovner fortere om kvelden da har oppi godt med babyolje i vannet sånn at hu ikke får så tørr hud.
titti80 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Glemte å si at hun er bare 4 mnd nå, vet ikke om dere da forandrer mening..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hver tredje dag- vil ikke gjøre det oftere en det, det er ikke nødvendig. men også viss hun har besjet oppover ryggen, eller kanskje gulpet masse.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Mi er foresten snart tre og en halv mnd.
titti80 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2007 Godt å høre at det er flere som bader dem ofte, begynt med det nå i det siste. Hun likte seg ikke i badebaljen pga plassmangel og syntes nok det var mer usikkert enn den "stolen" hun ligger/sitter i.. (vippestolformet hvis dere vet hva jeg mener)
plutseligbolle Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 vi bader henne bare en gang i uka. 4,5 mnd.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Bader hver kveld vi.. ! Har en aktiv liten krabat som er mye på golvet om dagen, og spiser grøt og middag med hele kroppen :-) Så eeelsker han å bade! Ihvertfall nå som han sitter selv.. Sitter og leker og koser seg kjempemasse! Blitt en rutine og for oss da.. Så er det jo så deilig med nybada unge til natta :-) Han er 6 mnd forresten
3 rosa og en blå Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Min sonn paa 8 mnd har badet hver kveld siden han ble fodt og vi har aldri hatt torr hud og vi bruker apotekets egen olje..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå