2 trollunger :) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Er den noen av dere som vet hvor jeg kan få tak i en koffert til barn. Har sett en på lille tordivel, men syntes 499,- for en barne koffert var ALT for dyrt.
Tre små;) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Hvor bor du? Har sett noen fine på en reisebutikk i byporten.. med hjul på så de kan dra den selv- kosta ca 300,-
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjøpte samsonite sin koffert til datteren min. Den koster riktig nok en del, men den varer lenge. Hun fikk den når hun var 3 år, nå er hun 8 år og bruker den fremdeles, og kommer sikkert til å bruke den lenge enda! Motivet/designet på de koffertene gjør at barna kan ha de i MANGE år. Absolutt vredt prisen. De er også av kjempegod kvalitet. Kan nesten ikke se at den er brukt og vi er på turer annenhver mnd.!
2 trollunger :) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Vi reiser så pass lite at det er verdt det, men hadde litt lyst å kjøpe en koffert eller lignende til eldste mann nå når vi skal på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå