Gå til innhold

når kjente dere liv??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! nå begynner jeg å bli utolmodig. har ikke kjent liv enda. er i uke 16. skal på ultralyd mandag og er da 17uker. er andregangsfødende, og trodde jeg skulle kjenne noe før denne gang. fikk se den lille i uke 12 da var den en livlig krabat. skulle så gjerne kjenne noe nå!!!!!!!!!!!

Tips for hva jeg kan gjøre(hvis det går ann) og når kjennte dere liv??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente liv frå veke 13. er no i veke 18 og kjenner liv kvar dag. Stakkars manne min kjenner ingenting å maser kvar dag om at no må han jaggu få kjenne et kvart snart!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hei! jeg er førstegangsfødende, og kjente liv rundt uke 16

Jeg har hørt at det er litt tidlig, men jeg regner med at det har mye med at baby lå helt gunstig til, morkaka var ute av veien, og jeg hadde ikke noe spes fett rundt livmora.

Også hadde jeg fått bra beskrivelse på hvordan det kjentes ut :) skjønte aldri hva det betydde når folk sa "sommerfuglvinger" eller "fiskehaler", men jeg gjenkjente ganske godt det som kjentes ut som leamus :) er nå uke 26 og kjenner hver andre time

Skrevet

jeg er førstegangsfødene, kjente ikke liv før uke 18\19 jeg:) men det er visst helt normalt:)

Skrevet

Hmm..kanskje jeg har kjent liv allerede i uke 12 jeg da. Sier ikke at jeg har altså men da jeg var på tur i skogen så kilte det på en måte bak bekkenet. Akkurat som sommerfuglvinger. Måtte bare smile men skjønte ikke av hva bare at det var en følelse jeg aldri har kjent før. men kan jo være luft i magen og da. Er vel litt vel tidlig:)Sikkert ønsketenkning:P

Skrevet

Hei, jeg er førstegang og kjente liv førstegang i uke 16.. Nå kjenner jeg tydelige spark, og sambo har den siste uken kjent spark =) sr tydelig at magen begever seg :P er 19+3 idag =)

Skrevet

Jeg er i uke 17+6 og kjenner fortsatt ikke noe! Er min første så jeg vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter... venter i spenning:)

Skrevet

I uke 14 de to siste gangene, husker ikke med første, men var relativt tidlig det også.

Mannen min kjente det for 3 dager siden... Uke 22 :-)

Skrevet

Er førstegangsfødende og kjente liv i uke 18...

Det vil si at da var jeg ihvertfall sikker på at det var det jeg kjente:)

Skrevet

Jeg kjente liv første gang rundt uke 16...(trodde jeg) men etter ordinær ul så ble jeg satt tilbake 12 dager så da måtte jeg ha kjent liv så tidlig som i uke 14... hm!!! Det stemmer ikke føler jeg, men ikke mye man kan si imot terminen man fikk på ordinær ul...

Nå er jeg snart i uke 19 og kjenner liv hver dag!!

Skrevet

jeg er 13 uker har kjent liv tre dager på rad nå..vet det er tidlig men ... kan ikke være luft hver dag eller?

Skrevet

Ventet også i spenning på de første merkbare bevegelsene. Og de kom endelig når jeg var 17+0. Og da var jeg faktisk ikke i tvil om hva det var :) Satt på jobb i telefonen(supporttjeneste) og ble helt stille i noen sekunder og personen i den andre enden begynte å lure litt, hehe. Ja, og så begynte jeg nesten å grine da..... Nå på søndag 18+4, kjente også sambo sparkene(da var han stor i øynene da!)

Skrevet

Jeg har kjent "bobling" i flere uker nå, sikkert siden uke 13. Men så visste jeg hva jeg skulle kjenne etter da jeg har vært gravid tidligere.

En dag gutten min på 5 satte sin lille spisse bak hardt ned i magen min (skikkelig ubehagelig), kom det en kontant reaksjon tilbake! Kan ikke skjønne at et nurk på noen få cm skal kunne avlevere et slikt spark, men det var veldig tydelig, jeg skvatt til! Liten hissigpropp med fotballtalent kanskje ? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...