Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Forslag til sanger/regler/leker som fenger de minste barna på 1-2 år? Har fått meg jobb som ped.leder:)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 hokus og pokus bjørnen sover bæ bæ lille lam hjulene på busse nede på stasjonen lille bukken bruse ro ro ro din båt ro ro til fiskekjær med krøllet hale mikkel rev kommer ikke på fler i farten gratulere med jobb... )
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 oppe på fjellet der bor det tre troll... en tiger er for diger ole brum lille kattepus
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Unskyld meg, men dersom du er kompetent til å være pedagogisk leder, ja da kan du vel sanger som oppe på fjellet, mikkel rev, lille kattepus og lille petter edderkopp vel?? Eller er du fulstendig uten erfaring med bhg og ikke har uttdanning?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #6 Skrevet 5. september 2007 At det er mulig å være så jævlig frekk. JA, jeg kan alle disse sangene, JA jeg er utdannet, JA jeg har flere år erfaring - MEN ikke med de alle minste. Det er snakk om å få noen tips- er det galt??
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 6. september 2007 #7 Skrevet 6. september 2007 Hei jeg er ikke ped.leder men jobber med de minste i min barnehage. For tiden synger vi mange bli-kjent sanger som: - Morn morn morn jeg heter ....... morn morn morn hva heter du? - Trille trille ballen bort til en du kjenner godt Synger også - Tommelfinger tommelfinger hvor er du? - Mjau maju maju, kan du si meg hvem jeg er? også i tillegg de fleste av alle andre sanger som er nevnt her da:) DRit i anonym, hun skjønte tydeligvis ikke poenget med innlegget ditt. Gratulere med jobb foresten, kjempegøy å jobbe med de små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå