Julie83 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Trenger en som tar skikkelig tak! Prøvde en manuell en, men var visst litt hardhendt, for den knakk:) Tror jeg trenger en elektrisk, blir ganske sliten av å håndpumpe. Noen som har erfaring med Avent Isis IQ eller Medela Swing? Eller har noe annet å anbefale? Kommer til å pumpe endel ved siden av amminga.
Kondis som en murstein Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Veldig fornøyd med Medela Swing ) Pumper 3 ganger om dagen...
Hiv o'hoi Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 anbefaler ammehjelpen sin. den er genial.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jeg har Avent sin håndpumpe og er veldig fornøyd med den. Men ser du kommer til å pumpe en del vedsiden av ammingen, så kjøp Avent sin elektriske. Har prøvd den og, og det er også super. Men kjøpte selv håndpumpen da jeg ikke pumpet så mye vedsiden av. Lånte den andre. Lykke til med valget
pinglo Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Jeg har Medela swing sin,og er kjempefornøyd med den. Kan regulere hastighet og evt lenger stimulering før pumping. Går på både batterier og strøm,så du kan liksom valse rundt i huset,samtidig som du pumper..
Julie83 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Takker! er så kjedelig å bruke såpass med penger på noe som ikke funker. Jenta med lillegutt, som nevner ammehjelpen sin, mener du ameda lactaline?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå