Leon+Ava Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Gleder/gruer meg såååååååå. Noen tips om ting jeg må passe på??? Er så nervøs. Trenger lappen skikkelig, bor 18 km fra byen og må ta buss hver gang jeg handler, så må jeg vente i nærmere 3 timer for å komme meg hjem igjen.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ikke tenk på sensorn som fienden, en blir lissm litt stressa av sånt sensoren jeg hadde ga meg beskjed om å gjøre det jeg følte for ved spille musikk eller preike. Dersom jeg syns han preikte for mye så skulle jeg be han holde kjeft. En veldig grei sensor kan du si Dersom jeg gjorde småfeil forklarte jeg hvordan jeg egentlig skulle gjort det, fikk vite etterpå at det var en grei ting å gjøre. Tips jeg fikk på forhånd var HUSK Å SE I SPEILA JEVNLIG!!! Det er vist voldsomt viktig =) LYKKE TIL I MÅRRA DA =)
Tussa og Sofie Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Lykke til da! Behold roen, hold deg unna de helt store bommertene. Sjekke speil ja spesielt før nedbremsning, filskifte osv....går nok så bra så!!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Mitt beste tips er å kjøre uten radio/musikk og bruke speilene. Ellers kan jeg bare si lykke til! Hadde det også som deg når jeg tok lappen for 10 år siden nå. Trengte den veldig, bodde 6 km fra sentrum i den lille bygda jeg kommer fra. Og busser var det ikke mange av....
Leon+Ava Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 MÅ ihvertfall huske på å se i speilene før nedbremsing og feltskifte og når jeg svinger.. Tusen takk... Kryss fingrene deres for meg
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Speil, skilt og vikeplikt! Prøv å konsentrere deg maks om dette, se langt fram, planlegg kjøringa di. Masse lykke til:-) Skriv imrg og fortell hvordan det gikk da!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Ikke stress, bruk heller tid enn å "snike" i rundtkjøringer osv. Og hold avstand fra bilen foran Lykke til
Leon+Ava Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 Tusen takk Skal fortelle dere hvordan det gikk imorgen...
mamma*me*nr2*imagen Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Sier som de andre her: husk speil, vikeplikt og skilt! og selfølgelig fartsgrensen:p ta deg god tid og ikke stress, da blir det bare verre. Har du muligheten til det i dag/kveld, så annbefaler jeg deg til å få med deg en du kjenner godt og er trygg på, og ta en kjøretur idag/kveld. øv på det du føler deg minst sikker på, og øv deg på å rygge:) jeg kunne ikke å rygge og fikk rygging to ganger på oppkjøringen min for et år siden. jeg ble ganske paff da, men gjorde mitt beste og greidde det:) i allefall: lykke til! dette greier du:) må si fra imårgen kor d gikk!!
Galskapens overhode Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 husk å se i spelene ofte.. kan plutselig komem ambulanser.. kom 2 stk da jeg kjørte opp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå