Desemberprins kom 20des :) Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 det gjorde jeg og mange synes det var rart.....men jeg fant ikke kjolen jeg ville ha i butikken! og sparte masse penger:)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Det viktigste er vel at kjolen er fin og at man selv liker den og er fin i den. At den er brukt ville jeg sett på som bonus på alle måter.
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Ja, ser ikke problemet i det:) Jeg giftet meg i ny, skulle egntlig bare se hvilken type som passet meg i butikken. Til det var gjort og drømmekjolen dukket opp:)
Tante_Sofie Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vel...de kjolene en leier er jo også brukte...ser ikke det som noe problem! Ikke tenk på det du...du valgte en kjole du likte om den var brukt eller ei er ikke av betydning!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Om man leier fra et firma er det fort gjort at den er brukt da og???? Ser ingen hensikt med at det skulle være rart. Selv hadde jeg meint å bruke brudekjolen til kona til fettern til gubben (innvikla) men dessverre ble den for stor.
firemerkersmør Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg kjøpte brukt kjole, ingen problemer med det. Solgte den videre også jeg da
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2007 jeg bare falt for den kjolen 1 år før bryllupet og har aldri angret på det i det hele tatt! dama til pappa er bare så rar,første hun sa var at det skulle ikke hun gjøre! men men,jeg er kjempe fornøyd:)
mumbo Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 For en utrolig tåpelig kommentar av dama til faren din! Den fineste kjolen jeg fant var en brukt en, så da blei det den. Den var veldig spesiell da, hadde aldri funnet noe sånt i en vanlig brudebutikk.
sveis Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Ja, hvorfor ikke? Det viktigste er jo å finne drømmekjolen. Har noen brukt den før, så har jo ikke det noe å si, så lenge den er ren og ikke ødelagt på noe vis.
*Rutletutt* Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Javisst, så lenge det var "drømmekjolen" spiller det ingen trille om den er kjøpt ny eller brukt...helst brukt faktisk - så jeg kunne spart noen penger;o)
Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂ Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Hvis jeg finner drømmekjolen min, selvom den er brukt, så kommer jeg til å bruke den hvertfall.. Ser ikke noe galt i det i det heletatt! )
Gjest -<<- Skrevet 4. september 2007 #12 Skrevet 4. september 2007 Nei. Men ikke fordi den var brukt.
våken_om_natta Skrevet 4. september 2007 #14 Skrevet 4. september 2007 Det mange ikke tenker på er at en leid kjole ofte er brukt både 5 og 6 ganger. Den blir rensa mellom hver gang og dette sliter på stoffet. Kunne godt kjøpt en kjole som var brukt f.eks en eller to ganger om den var renset. Å leie er liksom helt greit. Hvorfor skulle det ikke være greit å kjøpe brukt?
suseduse Skrevet 4. september 2007 #15 Skrevet 4. september 2007 jeg ville helt klart gjort det! ser ikke helt problemet med å ikke gjøre det, er jo så mange som selger etter bryllupet sitt..
Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 #16 Skrevet 4. september 2007 Ja, trur nok eg kunne hatt på meg brukt kjole om det var drømmekjolen!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 4. september 2007 Forfatter #17 Skrevet 4. september 2007 det er godt å høre at jeg ikke er den enste her:) er bare meg av de jeg kjenner som her kjøpt en brukt:)
Polyxena Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 Helt uten problemer. Jeg klarer ikke å forstå folk som mener det er et poeng at en kjole som skal brukes kun en dag skal være ny- bare for å være det. I såfall er det jo "verre" å gifte seg i leid kjole, for den er jo brukt av mange fler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå