Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 og ble sittende der i 2 1/2 time, selv om 1 1/2 er vanlig..... Mye ble tatt tak i, hun er positiv og jeg er bare helt vrengt ut og inn igjen...........fy flate det tar på å gjøre opp status for de siste års traumer og sjokk og sorg og kjærlighet og gleder og sinne og gamle mønstre og alt det der..............og hun mente jeg måtte være sterk som en bjørn som ikke har falt totalt sammen etter alt som har vært.....og det har vært mye, jeg kjenner det nå... Men, jeg kjenner også at hun er den rette terapeuten for meg, det merket jeg raskt og det er alfa omega for å få utbytte av det jeg skal gjennom. Så ikveld er det første dose, sove og ta livet med ro (så godt det lar seg gjøre:-) og til oppfølging om 3 uker - jeg gleder meg allerede! Her skal det jobbes med gammel dritt, ihvertfall den dritten som ikke jeg har orket hittil.....
Dailis Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Så flink du er som tar tak i det. Godt å høre at du har funnet en som er riktig for deg. Lykke til med avslappningen. Klem!
dritgrei hei hei! Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 da er du også i gang... det er fint, du er flink... dere er flinke! Flott at du også har funnet en behandlingsform som er den rette for deg! Jeg kjenner at det som gjør meg mest glad av disse historiene, din i dag - de andre jentene før i tida -det er at det dere gjør livet humant. Dere gjør det synlig at det er lov å trenge hjelp til å takle opplevelse og situasjoner, følelser og tanker, sykdommer og annen problematikk. Dere viser meg at det er i orden å ikke fikse alt, og i orden å be om hjelp. Det er jeg glad for! Dere er sterke, du er sterk! Det heier jeg på.
Plutseliten :) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Så bra Og så utrolig viktig å ta tak i ting og få ryddet opp i følelser og alt annet hode og hjertet fylles opp med. Godt å høre at du har funnet en du har kjemi med og som kan hjelpe deg videre i oppryddingen og hjelpe deg med å sortere ut ting som kan kastes i containere....DET er det mye av vi kvinner samler på Lykke til videre og håper du får slappet godt av idag!
phantomet Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Så bra at du opplevde god kjemi med homeopaten. Det tror jeg er alfa og omega for et vellykket opplegg for bedring! Du er flink som tar sats og rydder opp i grums, opplagrede greier og lager plass for nået!!! Jeg heier!!! Klem klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Takk takk:-) Jeg har vært fullstendig utladet i ettermiddag og kveld......helt tom for krefter...... Det tapper mye å rydde opp, samtidig som jeg vet at det er verdt det! For nå er jeg lei av å hangle. Sjelen trenger litt opprydning så følger nok kroppen med etterhvert:-) Dro og handlet inn stuff for nesten 2 store lapper.....da har jeg i flere uker og måneder. Fettsyrer, vitaminer, mineraler, probiotika og progesteronkrem.......jippi.....nå er det nok, jeg VIL ta tilbake kropp og sjel og energi:-))) Men stakkars de rundt meg;-) Har meldt klart ifra at fra og med i dag, får de ta ansvar for hus og sysler.... Jeg skal bruke litt tid fremover på å komme meg ovenpå...
Maud Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Så bra at du har funnet en du stoler på og har "kjemi" med. Man vet jo fra terapiforskning at det er relasjonen mellom terapeut og klient som er det avgjørende for resultatet. Det er tøft å ta tak i gammelt grums og da er det viktig at man føler seg sikker på at det er verdt det.
Dailis Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hørtes fornuftig ut! Godt du har en god familie rundt deg som hjelper deg. Ikke stakkars dem, de får en mamma og samboer tilbake som har det bedre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå