Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Har ikke skrudd sammen senga men kjeder meg noe voldsomt i dag.. Er det for tidlig 6 uker før termin?? Blir stående inne på vårt soverom siden hun skal begynne å sove der :-) Blir nok litt kos å få den opp ja - men tror pappaen enda syns det er litt tidlig... Når reier dere opp senga da??
Gull i magen:-) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg har termin om 17 dager, og vi har skrudd opp senga og lagt madrassen oppi. Men har ikke tatt av plastikken på madrassen da, venter med det så den ikke blir nedstøvet før lille gull kommer. Men sengetøy er vasket og ligger i kommoden...
Willy Wonka Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 har 5 uker igjen og tatt plasten av madrass og satt madrass ut på terrasse for gjennomlufting...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Senga ble skrudd opp med en gang vi kjøpte den tror jeg var 20 uker på vei eller noe da... hehe... madrassen skal luftes og sengetøy vaskes i dag, har 9 dager til termin.
lille bubblen min;) Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 heia:) tok en rundvask på soveromme vårt i hælga å satt opp barnesenga, men har ikke lagt på sængklær ennå, er i uke 34 + nå d ble så koseli, gleder oss masse:)
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 vi får senga til helgen, da har jeg to uker igjen til termin. hadde jeg fått den før, hadde den nok kommet opp så fort som mulig =) tror det er best å gjøre ting i sitt eget tempo jeg uavhengig av hva alle andre gjør. er du klar for å sette opp senga nå så gjør du det!! kos deg med det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå