Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 34 dager, altså 4 uker og 6 dager til jeg blir mamma. Aldri aldri har tiden stått mer stille.....uææææææ Vanligvis flyr jo tiden...men det gjør den ikke lenger. Flere som følte slik da dere ventet?
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Ja! den siste tiden gikk jo ikke dagen fremover engang(følte jeg da).. å jeg telte ned dager og uker heletiden! men jenta ville ut..å hun kom 18 dager før termin..så jeg tror bønnene mine ble hørt da jeg hver dag klagde å sa jeg var lei av å gå gravid! hehe Så barnet ditt kan jo komme før terminen også,er jo det som er så spennende,mat vet jo aldri. Bortsett fra dem med ks da..de vet jo:-) men masse lykke til!!! håper fødselen går bra! klem til deg!
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Det føles sikkert slik akkurat nå ja, men plutselig så er den tiden over, og noe nytt starter Bruk tiden på å kose deg, glede deg, sove masse og ja.. bare nyte tida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå