Gojentå Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 off eg tester og tester.. men bare negativt.. følte det gikk riktig vei denne gang.. er det andre som tester? klamrer meg fremdeles til at det er for tidlig, men d bør jo snart vise positivt dersom jeg er gravid. IKM er på fredag... off dette er pyton... synes også at mensmurringer begynner.. er tøffe tider gitt ;-) hvordan går det med dere andre?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg testet idag (Sorry Nemo, men klarte ikke vente...hehe) Var som forventet negativ. 11 dager etter positiv el-test. Så det er vel kanskje for tidlig uansett??
*stjerneklar med GULLSTJERNE* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg har også IKM på fredag, men hun kommer ikke for hun er meldt på tur:) Jeg hadde ikke tenkt å teste før fredag, har hatt murringer endel dager nå og ømme bryst siden lørdag. Jeg fikk pittelitt blod på søndag, en uke etter EL som jeg ikke vet hva skyltes. Men likevel klarte jeg ikke holde meg, så jeg tok en CB kl 11 idag. Dette var på mitt 3. dobesøk, så jeg ble ikke overrasket over at den er negativ. 2 timer etterpå klarer jeg ikke kaste fra meg testen, men driver å vrir og vender på den og tror jeg kan se en usynelig, usannsynlig svak strek.. Sikkert bare innbilning. Men vi håper jenter, og kysser fingrene for hverandre!
Lykkelig med Maiken Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Spennende no:-) Har ikm fredag å har testa to eggløsningstesta med to sterke streker hvor sist var lørdag.. Men tok en i går kveld å det va lite på begge strekan. Eller en halv mørk å nesten ingen fargepå den andre streken.. Å i dag utpå formiddagen etter noen doesøk måtte eg bare ta en graviditets test å den va blank.. Ikke gravid:-( Har vært så sikker på at eg e gravid denne gangen å det e første gang på 10 mnd. Men i dag trur eg det føles som det har vært mensmurring å blei faktisk lei meg.. Veldi lei meg.. Så kommer mensen fredag må eg ikke bli så involvert som denna gangen for blir jo bare ennå meir lei meg.. Ellers så har kroppen vært annerledes denna gange, men har nok sikkert vært ivri å kjenne etter.::Lykke til.
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Heisann jenter:) Godt å se det er andre som meg her inne. Jeg testet med min siste el test på mandag. Den ble svak positiv. Jeg tok en cb på tirsdags morgen, den var negativ. Har en digital cb liggende og har bestilt inn flere:) Har hatt en god følelse denne måneden. Oppblåst mage og murring på kvelden. har oftere avføring? Vet ikke om det er noe i det. Håper så inderlig på en mai baby. Lykke til alle sammen. Etter min litt ustabile syklus, har jeg ikm fredag eller søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå