2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg lurer veldig på om jeg har fått tennisalbue, høyre armen er helt ille vond, rundt albuen og helt ned i finger spissene.... Snakket med en akkupunktør som mente at dersom det skal bli bra må jeg sykemeldes i en til to uker og gå til behandling. Har ringt legen å fått time neste onsdag... Er det vanlig praksis å bli sykemeldt pga tennisalbue? og blir man som regel helt bra igjen?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 vondt i armen er jo vondt i armen. om den trenger hvile og behandling får du jo sykemelding om jobben din krever at du bruker den..(?) eksen min var bussjofør, og fikk titt og ofte senebetennelse i armen, da måtte han ha sykemelding og den varte gjerne i to uker....
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 ja må bruke armen ganske mye på jobben, sitter på sentralbord og jobber med PC hele tiden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå