Amy85 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Vi har fått tilbud om dette, og det er første barnet vårt. Men hvor "viktig" er det å få med seg dette egentlig? Jeg føler jeg har lest mye om de emnene de skal gå gjennom på disse to kveldene, og dessuten koster kurset 300 kroner. Det er hos helsestasjonen, og jeg trodde jo egentlig alt var gratis når man var gravid men? Av helsetjenester og slikt...
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Her koster et sånn kurs 1000,- pr par og går over 6 timer en lørdag. I følge andre jeg har snakket med som har vært på kurset så går man ikke glipp av noe ved å la være.. Man kan jo lese seg til alt mulig, pluss en time med jordmor har vel samme nytten. omvisning på sykehuset får man jo ved å ta kontakt med dem.. =) vi har ikke tenkt å gå på noe kurs, (var litt sent ute med å reservere plass og da) men tror nok vi skal klare å få ungen ut uansett!!!
babyprincess Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 har og koster alle svangerskapskursene fra ca 1000-1200...så 300kr synes jeg var billig. Var på svangerskapskurs på lørdag..for å si det sånn....det er ikke nødvendig å være med på. Betalte 1200kr for meg og sambo. 6timer. Vi var like skuffet begge to....! Men nå slipper vi å være nervøs for at vi har gått glipp av noe ved å ikke gå.....hehe...trøster oss med det. Men ville ikke gått hvis jeg visste hva jeg gikk til....... Hihi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå