Gå til innhold

Hva betaler dere for en hårklipp??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos frisøren i dag... Klippet meg.

Hun vasket håret mitt (ok nok) fordi hun ville klippe vått hår...

Så klippet hun meg.. (beholdt lengden, så hun bare klippet det opp liksom)

Og hva måtte jeg betale??

820kr!!

Er ikke dette LITT DRØYT???

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

!!!!!!

Det hadde jeg ALDRI betalt ass!

Skrevet

Å herregud, det var dyrt!! Jeg betaler 500 for hårvask, klipp og føn......synes det er dyrt nok jeg da:)

Skrevet

Oslo eller??

Bor i Sandnes, klipper lokalt på en liten frisør her. Sist betalte jeg 370, uten vask. og 420 med vask. Da var det enkel klipp, klippte det opp.

Skrevet

LITT DRØYT????????????????????????????????

Helt sinsykt spør du meg. Jeg er ALLTID førnøyd med det min frisør gjør med håret mitt. For en uke siden vasket,klippet og stripte jeg håret mitt. Å gjett hva jeg måtte betale? Jo, kr.690,-

Litt bedre pris enn deg :-)

Skrevet

nei faen heller! Føler meg sjikkelig lurt!

Ringte inn nå for å høre hva jeg har betalt for...

Da hun vasket håret mitt (jeg kom med rent hår, men hun skulle absolutt klippe det vått!) så sa hun at hun ville sette en hårkur som skulle virke i 5min (ok det, men hun sa ingenting om at dette kostet penger!)

JOOODA, da jeg ringte nå, så fikk jeg beskjed om at den hårkuren hun satte kostet 235kr!! HERREGUD jeg får jo en hel TUBE for den prisen!!

AAAAARRRRRGGGG!!!

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Da ville jeg ha klagd...hun har ikke informert deg godt nok om hva som skjedde. Uansett om hårkuren hadde kosta 5 kr eller 5000 kr!

Skrevet

Jeg klippet meg i dag og betalte 430,- Det var vask og klipp.

Skrevet

klaga som bare det jeg nå på telefonen! Men hun bare avviste meg og virka helt sur!

Grunnla det med at "de fleste synes det er ubehaglig om jeg informerer om ekstra kostnader, for da virker det som jeg ikke tror de har råd!"

ÅÅÅÅÅÅÅ så forbanna jeg blir! Hormonene har IKKE godt av dette!

Skrevet

jeg klippet meg sist tirsdag og betalte for vask og klipp 390,-

og det synes jeg er billig, må si at dette er ikke i selve byen men 3km utenfor så hun kan ikke ta samme pris for de som klipper seg i byen..

men jeg synes 820,- var en veldig drøy pris !

hadde klagd til frisøren å sagt at hun får trekke fra 235,- ellers måtte hun ha sagt hva hårkuren koster, og da hadde du helt sikkert ikke tatt den kuren.....!

Skrevet

hadde GARANTERT ikke tatt den kuren om jeg visste hva den kosta! hadde ikke tatt den om den hadde kosta 50kr en gang!

jeg sa til henne at jeg hadde kur hjemme!

Skrevet

drop inn salongene her tar 160,- og vanlig med time best tar 350,-

Skrevet

Salongen jeg jobber i tar 610, 420 hos lærling.

Vi tar ikke ekstra for å vaske håret, mye bedre å klippe i nyvasket vått hår. Men vi tar 200 kr for hårkur. Dette opplyser vi også kunden om, noe som absolutt burde vært pålagt å gjøre.

Selv er jeg lærling og er ikke så flink til å selge enda =) Og kan finne på å si til kunden min (hvis det er en kunde jeg har fått litt god kontakt med) at den samme boksen jeg bruker kan du kjøpe her for 349 (dette tilsvarer ca 30 kurbehandlinger hjemme) Det skal man jo heller ikke gjøre...=)

Skrevet

Jeg striper håret og tar etterveksten i tillegg til klippen. Kommer aldri under 1000 kr, nærmere 1200-1300 kr faktisk. Tar meg råd til fire klipp i året.

Jeg ville også klaget på hårkuren.

Skrevet

Hei!

Jeg har selv jobbet som frisør. De bør være pliktig å informere om at det koster ekstra for det de gjør. Men husk en ting i ettertid:

Spørr alltid(!) hva som koster penger. De fleste frisører i dag tar betalt for absolutt alt de gjør! Til og med litt skum i håret og det å blåse håret tørt...

Jeg ville gått tilbake. Snakket med de(hjelper lite med kjefting)...

Forklar at du skulle bare klippe opp håret ditt. Kom med nyvasket hår, for å slippe utgifter til vask. Si at du føler deg lurt når det ble satt en kur på håret ditt, som du ikke ønsket. Gi beskjed om at du hadde kur hjemme, og hadde aldri sagt ja, hvis du visste at du måtte betale.

Husk... De som er høflig kommer alltid lengst...

Skrevet

Jeg prøvde dette i sted over tlf... hun visste fra før at jeg hadde kur hjemme som jeg brukte.

Tror jeg var rimelig høflig også faktisk, da det ikke er helt meg å klikke over tlf (får det bare ikke til). Synest hun kunne taklet det bedre, å i allefall beklaget det i stedenfor å bli snerpete!

uff... jeg som skulle storkose meg i dag ved å unne meg en tur til frisøren nå før fødselen... nå sitter jeg her med hormonene i sky og føler meg helt lurt... å faktisk en klump i halsen..

Synes det burde vere lovpålagt å informere om slikt!

Skrevet

Det samme skjedde med meg, men litt annerledes da: :)

Jeg skulle KUN farge etterveksten og dette gjør jeg hver 4 uke. (så som dere skjønner så er det ikke mye farge som trengs).

Behandlingen var som den bruker å være, men var til en annen frisør enn den jeg bruker å være til (dette skulle visstnok være en med normale priser). Der jeg går fast tar de 450 kr for farging av etterveksten (og da bruker de balsam og føner håret tørt) så regnet med at det ikke kom til å bli særlig mer enn 500.

Well well, så skulle jeg betale:

"da blir det 1320 kr". Jeg bare "eh, ok". Ble så paff at jeg ikke visste hvilken fot jeg skulle stå på. Har aldr betalt så mye hverken før eller siden!

På kvitteringen sto det:

Farging av ettervekst: 850 kr (!!!!!!!)

BALSAM (ikke kur): 190kr

Føn: 180 kr

Style: 130

Det siste var en liten dæsj med gele i tuppene.

En DYR fornøyelse... FY fader...

Skrevet

ja fy søren! Fikk ikke kvittering engang jeg i dag! Men det er søren meg mye rart de kan ta seg betalt for!!

Skrevet

jeg betaler 750 kr for klipp,vask,farging og stritting. men dere må huske at om dere kun tar tuppene eller 30 cm koster det like mye for det tar faktisk like lang tid. .

Skrevet

Var hos frisøren på lør. og betaler alltid det samme hver gang, og er like sur når jeg går derfra. For en klipp og en hurtigkur betaler jeg 700 kr. og det er ran på åpen gate!!! skulle egentlig bytta frisør, men tårr liksom ikke heller... for jeg er jo fornøyd med håret også da

Skrevet

Jeg betaler 195 til min frisør for kun klipp, men det er studentpris da!såe jeg syns 820 kr var litt i det dyreste laget ja

Skrevet

Med min frisør betalte jeg 250 kr for en klipp, å da fikk jeg vask å føn i tillegg! Hun er kjempe flink også:P

Hadde jeg måttet betale 820 kr så tror jeg at jeg hadde falt i gulvet!!

Skrevet

klipper meg hos lærling på oslo vest, koster meg 260. har brukt henne et år, kjempe dyktig!

Skrevet

uff, har i allefall lært å spør om pris på forhånd ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...