Gå til innhold

hvordan fjerner dere uønsket hårvekst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset går det i barberhøvel men er så dritt lei av å måtte barbere hver dag... noen som kan anbefale noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har jo alltids voksing da... men jeg gidder ikke spare så lenge at jeg får brukt voks. Lei jeg også!

Skrevet

Epilering, litt vondt i starten med det er heeelt konge!!

Anbefales på det sterkeste Sauen.

Jeg har gjort det i ett års tid nå og har knapt hår igjen på leggene. Har kun tørt å bruke den på leggene til nå...

Høvel er avleggs, og veeeldig stress siden det må gjøres hver dag.

Skrevet

Høyrest innmari vondt ut. Må ikkje håra vere ganske lange for at det skal fungere?

Epilering er sånn barbermaskin med mange pinsett som går rundt, sant???

Skrevet

stemmer, er litt vondt de første gangene. akkurat som om du napper øyenbrynene, bare at det er veldig mange på egang- også er det en maskin som gjør det for deg.

men ikke sann hyl skrik vondt, mer litt vond kiling.

jeg var veldig skeptisk før jeg prøvde, men nå lurer jeg på hva jeg gjorde før.

tror jammen jeg må ta bena mine nå jeg. har tatt både ansiktsmaske, farget øyenbrynene med kolokrem på min syk-hjemme dag. men ble bra etter mat, do og søvn. utrolig hva litt søvn kan gjøre med en kropp!

Skrevet

Miss fat- hvor mye koster en sånn maskin da? og hvor ofte må man gjøre det? =)

Skrevet

Jeg brukte sånn før på bena mine. Både lår og legger, men de forsvinner da ikke. Og guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så vondt! Men det ble faktisk bedre etterhvert. Synes det var for mye pes jeg da, tok så lang tid med smerte. Har like mye hår igjen nå i alle fall... sukk.

Jeg betalte rundt 1000 for min. + noen glass med rødvin hver gang he he. JEg brukte den minst ett år før jeg ikke gadd mer.

Skrevet

Philips sin satin ice eller hva den nå heter er mye bedre en Braun silk-epil, kostet ca. 600 kr. Ja, det er vondt første gangen, men når du har gjort det en gang kan du bare ta det som kommer etter hvert, ca annenhver uke, og da er det bare en tredjedel av håret som har kommet ut i mellomtiden. Hårene har tre vekstfaser, så tar du innimellom de, får du det ikke så vondt! Da er du glatt alltid, og slipper å stresse med å barbere hvis det plutselig skulle bli nødvendig! Jeg vokser relativt regelmessig, og følger på med epilering hvis jeg ikke gidder å spare. Hårene blir kjempemyke og tynne, og så er det ikke så mange av dem heller lengre!

Skrevet

Hva er forskjellen på philips sin og braun sin? Er ikke sikker på hvem jeg har. Men skulle like å vite hva som gjør den ene bedre enn den andre:o)

kanskje jeg skal begynne å prøve igjen.

Skrevet

Jaa hiver meg paa denne jeg..Har tenkt en stund paa aa skaffe epilator da svigerinna mi anbefalte det paa det sterkeste..Hun nevnte hun har en som masserer huden foer den napper saa det ikke gjoer saa vondt..Noen som vet hva den heter.>Evt hvilken kan dere anbefale???

Er saa lei kroppshaar!!

Skrevet

hei .

jeg har hatt min epilator i 6 år nå og er superfornøyd med den.. ikke for det at jeg har mindre hår( har masse svarte hår) men at det tar lengre tid før de kommer ut igjen. bruker min ca 1 gang i uka på sommeren og litt skjeldnere på vinteren.. kommer ann på om jeg skal i bassenget eller ikke.min heter silk epil og der var det med en sånn gelegrei som man skulle legge i fryseren først.. brukte den bare 1 gangen men det tok sånn tid. det er med et massasjehode utenpå som gjør at det ikke gjør så vont, nå kjører jeg uten. det er klart det kjennes, men absolutt verdt det for å slippe å barbere med høvel hver dag og legge seg med stive hår på leggene på kvelden.

Skrevet

*finner frem lommeboka og ute og kikker etter epilator* ;-)

Skrevet

Jeg anbefaler absolutt voksing..

Er noe av det beste som er oppfunnet tror jeg.. Har vært plaget av store øyebryn og mye hår på legggene.. Men nå etter at jeg begynte med voksing gjør jeg det en gang i mnd og det er nok. Selvfølgelig er det kanskje litt mørke hår ved bryna den siste uken men det er så lite at jeg kun tar det hvis jeg skal noe spesielt, kun jeg som ser de også.. ( har holdt på men bryna i noen år da ) Leggene mine er et helt annet kapittel.. Begynte for et halvt år siden og nå er det nesten ikke synlig når det har gått 1 mnd, håra har blitt kjempe tynne og lyse i forhold til det jeg hadde før. Da måtte jeg ta de hver dag, spesielt om sommeren. Ble jo nesten skjeggete etter en dag før..

Begynn voksing i vinter siden du alikevel går med lang bukse og genser, da er du klar for sommeren 2008!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...