Mamma2OO5 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Husker ikke hvilken jeg brukte.. Men hørte at det skulle gjøre huden mer elastisk til fødsel og det er jammen meg verdt et forsøk igjen!! Men den beste elasisiteten får man vel kanskje fra vann?)
petite fleur Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Har hørt at mandelolje, jordnøttolje og Weleda(?) fødselsforberedende olje skal være bra.....Vann tror jeg bare tørker ut huden fremfor å gjøre den elastisk.
Mamma2OO5 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 Tenkte å drikke vannet da ;o) he he. Jordnøtt var det nok ja. Husker at den ikke luktet så godt etterhvert. Har du prøvd noen av de?
petite fleur Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Åja, he he, skjønte ikke det jeg.... Nei, har ikke kommet så langt ennå....vet ikke helt hvilken uke man bør begynne å smøre jeg? Enda 10 uker til termin her, så....
Ms.Nurse Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Weleda fødselsforberedende olje skal visst være bra. Står på pakningen at man kan bruke den fra 34. uke. Inneholder mest mandelolje, litt hvetekimolje og eteriske oljer. Lukter heller ikke så værst =) Koster ca. 90- 100 kr
Mamma2OO5 Skrevet 4. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg begynte faktisk ganske tidlig forrige gang. Er ikke hver dag jeg gadd å smøre, merkelig det der at en så liten ting skal bli et tiltak he he he. Skal gå og lukte på weleda olja, men er det noe bra med eteriske oljer der nede? Vet ikke hva det er da, men vet at det lukter hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå