marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg lurte på om dere hadde noen tips til gode grøtsmekker. Jeg har en fra angelbaby som er veldig god, men kjedelig å ha flere like.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Har sett babyshop selge noen fra babybjørn. Har ikke prøvd de selv enda. Men de ser kjekke ut for de kan reguleres etter som barnet blir større i halsen. Har tenkt å kjøpe noen selv for er litt lei av å vaske disse tøysmekkene etter en gangs bruk. Enklere med de som bare kan skylles av.
Två små trollungar Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Vi bruker tøysmekker fra Princess. De er bare å tre over hodet. Dersom Amanda får plastsmekke leker hun bare med den...
Bellen^2 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Vi bruker faktisk bare disse små smekkene fra H&M (de med ukedager på). Blir smekkene noe større begynner bare Sebastian å spise på de og leker med de og da blir det gjerne bare mer søl på klærne. Vi har en sånn plastsmekke fra Babybjørn, men den har vi faktisk ikke prøvd enda. Jeg får finne den frem og gi den et forsøk til middagen i dag:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vi bruker de i plast fra H&M og Cubus. Lette å skylle og kjekk lomme til gulp (se video på Facebook for videre forklaring ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå