Gå til innhold

Hva skal babyene deres hete?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, ja vi må vel finne ut det også nå som det bare er en uke til termin,hehe:)

Vi har snakket om Eine, men har ikke sett på noen navn i det hele tatt ellers så burde vel kanskje det snart nå . Det er så hektisk med oppussing og greier og sønnen vår som krever sin oppmerksomhet når han er våken og hjemme fra skolen så rekker ikke tenke så mye på at vi snart får en familieforøkelse gitt.

Skrevet

her skal jenta hete Thea Imilie;)

Skrevet

gutten vår skal hete Sander Èmil... men usikker på om vi skal ha appostroff over E eller ikke..

Skrevet

ville droppet appostroffen...gjør det bare kjempe komplisert når han blir eldre....

har navn selv med det..og en evig hodebry til jeg valgte det bort!!!

Skrevet

Aurora Victoria Niqole :-)

Men forsatt 10 uker igjen,så kan väre at vi kommer til å finpusse litt på det. Det er jo så mange fine navn der ute :-)

Skrevet

oj....3 navn. Tør jeg spørre om hvorfor? Ikke for å være frekk, altså.

Skrevet

Casper Benjamin eller Klara Mathilde..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Iris

Skrevet

Angelica skal vår lille jente hete :-) Hvis vi ikke forandrer mening når hun har kommet ut da.....

Skrevet

Nora Elise :-)

Skrevet

Christian Amir. Måtte ha et navn som alle familiemedlemmene våre kan uttale (babyen blir kvart islandsk, kvart norsk og halvt marokansk). Begge brødrene har et langt, internasjonalt navn og et kort arabisk navn på a.

Skrevet

Jeg synes Mie er veldig søtt, men hun må jo se ut som en Mie.

Kanhende er hun mer en Thyra Rose, eller en Lucia ... hmm.

Kanskje kommer hun ut med et navn som jeg ikke har tenkt på i det hele tatt? Det har skjedd to ganger før. Blir spennende å se :)

Skrevet

Evelina skal min hete.. Gyn. som tok ultralyd trodde det var jente og jeg tror det selv også,men hvis det blir gutt skal han hete Isak..:)

Skrevet

Liva Bethina skal lille snulla hete=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...