Gå til innhold

Sprinkelseng og juniordyne? (samme som småtroll 1-2)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 17 mnd som fortsatt sover i sprinkelseng.

Har planer om å fortsette med det til han i hvertfall blir 2 år, hvis han ikke skulle begynne å protestere og klatre ut eller noe. ;o)

Jeg mener å ha lest her inne at det er flere som bruker juniordyne (100x140) oppi sprinkelsenga. Stemmer det? Jeg vurderer å prøve dette, siden gutten begynner å bli ganske stor og dyna (80x100) ser ut til å ha krympet, hehe.

Men vil det ikke bli veldig mye dyne oppi der da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir ikke så "mye" dyne i senga. Her tar jeg enden av dyna og skyver den under madrassen, slik at den sitter fast under madrassen og han ikke kan dra den over hodet : )

Skrevet

Blir ikke for mye! Om det er litt ekstra dyne nede i fotenden så gjør ikke det noe. Gutten min på 2,5 ligger fremdeles i sprinkelseng, men det er lenge siden vi kjøpte juniordyne. Synes det særlig er nødvendig med stor dyne nå som det går mot kaldere tider.

Skrevet

Vi ahr alltid brukt juniordyne i sprinkelsenga vi:)

Våre har byttet fra kurv til sprinkelseng da de har vært rundt 4 mnd, og vi har da gått rett fra vogndyne til juniordyne:) Har aldri hatt 80x100 dyne....

Skrevet

Tusen takk for svar - da er det vel egentlig avgjort. :o)

Da blir det juniordyne på junior her også. ;o)

Skrevet

Jeg er visst ikke helt våken. Skrev at gutten min var 17 mnd, men han er jo 19.... *ehem.....*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...