Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei. Vi holder på å fylle ut skjemaet om foreldrepenger ved fødsel. Vi har tenkt å ta ut 44 uker med full stønad, altså 100 % lønn. Det vi da lurer på er om jeg kan ta 29 uker og pappa`n 15 uker? Jeg skal tilbake til jobb og pappa`n skal være hjemme. Vil han få 100 % lønn, fordi om jeg går tilbake i jobb igjen og tjener min lønn? Håper noen kan svare meg på dette.
Kahbean Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg vil gjøre det samme! Tenkt å ta meg en tur til NAV for å finn ut mer om det. Håper noen har svar til oss....
anne* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Tror han får 100% av det han har rett på i fødselpenger ja (opp til 6G). Slik har i alle fall jeg forstått det
Erisa* Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Jada, det har han rett på. Han får sin lønn i permisjonen. Men dere må sikkert snakke med arbeidsgiveren hans for å få en bekreftelse på at det er i orden med dem.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Tusen takk for svar damer. Vi skal kontakte NAV og arbeidsgiver, og få sjekket om dette går greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå