Gå til innhold

Sprinkelseng og juniordyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 17 mnd som fortsatt sover i sprinkelseng.

Har planer om å fortsette med det til han i hvertfall blir 2 år, hvis han ikke skulle begynne å protestere og klatre ut eller noe. ;o)

Jeg mener å ha lest her inne at det er flere som bruker juniordyne (100x140) oppi sprinkelsenga. Stemmer det? Jeg vurderer å prøve dette, siden gutten begynner å bli ganske stor og dyna (80x100) ser ut til å ha krympet, hehe.

Men vil det ikke bli veldig mye dyne oppi der da...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat byttet selv nesten ,han er 18 mnd.Så rart ut med en gang,men nå ser det bare godt og koselig ut...

Godt å ha mye dyne nå som det er kjøligere=)

Skrevet

Ok, da må jeg jo nesten prøve. ;o) Takk for svar!

Skrevet

Hm, noen minnet meg på at gutten min faktisk er 19 mnd. Jadda... er det god nok unnskyldning at jeg har vært syk de siste to dagene tro...? ;o)

Skrevet

Har hatt junior dyne hele tida i senga vi. I starten bare brettet jeg den i enden,eller la under madrassen. Nå er det kun en liten brett i enden og ser mye lunere ut i senga syns jeg :)

Skrevet

Her er snuppa 18 mnd. men "bare" 83 lang enda og vi fortsetter med babyduna på 80x100 lenge enda.

Skrevet

Jeg fant fram juniordyna i dag og nå henger den til lufting. Har ligget i skapet en stund. ;o)

Den er faktisk ikke så stor som jeg trodde, så det skal nok bli fint for lillemann! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...