drømme_mamma er gravid Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 har ei venninne som har to barn.selv liker jeg det ene barnet mer enn det andre. de er små, og jeg vet ikke hva dette kommer av. har hatt mest kontakt med det barnet jeg liker best, vil helst leke med denne, kose med denne og låne denne. uten at det andre barnet har gjort meg noe. jeg synes ikke h=n er like søt og nydelig og snill som den andre som jeg liker. når jeg er med dem begge samtidig går jeg bevisst inn for ikke å forskjellsbehandle, men føler helt klart at jeg liker det ene barnet best. klarer ikke å like det andre barnet like mye. de er av samme kjønn, og er bare ett år mellom dem. er det noe galt med meg?
3+1=4 071107fødeklar Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg har det akkurat sånn jeg også..men jeg liker ikke noen av barna.. men det kan ha den grunn av at de roper og skriker hele tiden eier ikke oppdragelse og er skitne hele tiden.. disse barna er 2 og 4 år..jeg har kjent dem hele livet deres men allikevel så klarer jeg dem ikke.. nå er det jo ikke barna sin feil at ikke foreldrene ikke holder dem rene eller snakker til dem..åhh..jeg klarer dem bare ikke..gruer meg hver gang de kommer på besøk. du er ikke alene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå