3 herlige jenter! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hei- jeg venter nr 3, er 17 uker på vei men d er så lite aktivitet.... når merket dere d??? gleder meg til noen dult:)
lullen snart 4trollunger :) Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 er 18 uker på vei med nr.2 og har kjent liv siden uke 14, men kjenner det bare en sjelden gang, av og til på utsiden enda..men masse på innsiden.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Seint! Med nr 2 kjente jeg liv fra uke 15-16 ca, og var egentlig temmelig skjelven da jeg var på UL med nr 3. 17 uker på vei og helt stille... Men det var liv i spirrevippen, og nå i uke 20 kjenner jeg han hver dag. Begynte så smått ca. en uke etter UL. Koselig og litt hemmelighetsfylt når du sitter i på jobb og bare kjenner at det lille romsterer der inne :-) Går inn i ruge-modus da,ja.
Buick Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ventar nr 3 og er 18+6 på veg. Kjente liv når eg var 16+1. No kjenner eg det fleire gongar dagleg, men det viser lite på utsida enno. Ul om to dagar:)
Misses*fødeklar* Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Har kjent liv siden uke 12. Kjenner liv hver dag nå (er 13+3 i dag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå