Gjest Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Rimelig, må vite, og brukelig med barn (tolvåring). Tips?
Gjest -<<- Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Vet egentlig ikke. Vi har venner som bor grusomt praktisk til, så har få egne erfaringer å komme med etter "sovesal i byens verste strøker suuuupert så lenge det er billig"-perioden. Jevnt over har hoteller i levelig pris der lav standard, dårlig beliggenhet og minst en av følgende; kakerlakke/ekstrem støy/ikke-engelsktalende betjening osv. - men jeg har hørt forbausende bra ting om Radio City Apartments (www.radiocityapts.com). Det er i littovertusenlapp-prisrangen, og stort billigere vil jeg egentlig ikke anbefale med barn på Manhattan - med mindre vandrerhjem-typeting er aktuelle, men selv de akseptable av disse vil jeg tro ligger på rundt 40 dollar pers. på dorm.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Takk, og søren... det var det vi fant ut på nett også, og sovesalvarianten - neppe... De det gjelder vil også gjerne kunne gå hjem uten å se seg over skuldra hele tida, ikke veldig hypp på folketomme gater/uggestrøk...
Gjest Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Det viser forresten med all mulig tydelighet at man får sørge for å dra til steder mens man har folk der man kan utstå å bo hos... her er de siste bomulighetene i New York nå opphørt, flytta over hele verden, og da bli det straks dyrt, ja.
Gjest -<<- Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Det ville i grunn forbause meg om gatene i dette strøket noensinne ble folketomme. Anbefaler forresten Big Apple Greeters (www.bigapplegreeter.org) siden vi først er inne på New York. De er fantastiske. Og frihetsgudinnen er oppskrytt, men man kan se den gratis fra Staten Island-ferja om man føler man må.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Tolvåringen føler nok han må, resten av reisefølget har bodd der og gjort det meste av det nødvendige, men dette er tolvåringens tur. Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå