Gå til innhold

Han vil ikke sove...

onam * mai 07 + september 08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, han gnir seg i øynene og er trøtt, men så fort jeg legger han ned begynner han å skrike. Tar han opp etterhvert og da er han stille nokså med en gang... Prøvde å få han til å sovne i armen, men det fungerer heller ikke. Heller ikke å trille i vogna. Begynner å bli frustrert her og det hjelper jo ikke akkurat. Noen tips?

Til Info: Han er 3mnd og 3 uker. Stod opp kl. 7.50. Har sover et kvarter kl. 10.00.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter litt med det samme innimellom vi også, men da legger vi oss i dobbeltsenga og koser til hun sovner. litt protester, men roer seg fort! Blir vel litt bortskjemt, men men.....:)

Skrevet

min sønn er like gammel. han må "ristes" i søvne i bagen sin. i tillegg har jeg begynt å legge en klut over hodet hans, og da roer han seg mye fortere. i bagen ligger han på en dyne, slik at han ligger helt tett. når jeg begynte med disse tingene sover han noen ganger opp til 3 timer- og nesten hver dag økter på 2. dette er en gutt som tidligere stort sett sov 20 min av gangen. eneste dumme er at han ikke kan settes ned før han sover tungt, så det kan bli mye bæring i løpet av en dag..

Skrevet

Han har endelig sovnet :-) Tok en ny trilletur og da sovnet han. Har sovet nå i 20 minutter. Håper han våkner ikke så fort nå. Er en del jeg behøver å gjøre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...