Gå til innhold

bringebærbladkapsler og seteleie...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg starta med disse bringebærkapslene i går siden jeg har hørt de skal hjelpe til modning osv...men i dag fikk jeg vite at babyen ligger i seteleie og at det kanskje blir ks på meg..burde jeg slutte å ta disse kapslene? setefødsel for meg er hverfall helt uaktuelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan nok ta kapslene for det, siden de hjelper livmora å trekke seg sammen etter fødselen, og jeg vil da anta at livmora også trenger litt hjelp også etter et ks!

Skrevet

det kan jo hende babyen plutselig snur seg da:) Bringebærkapsler skal visst være bra for livmoren etter fødselen også, sånn at den trekker seg sammen. Og det må den jo uansett åssen babyen kommer ut. Så jeg hadde fortsatt hvis jeg var deg.

Vesla her ligger også i seteleie, men jeg skal håpe at hun snur seg en stund til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...