minimamma! Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Hva er det minst kalorier i? Slanker meg, men skal ut for første gang etter fødselen i dag. Hva bør jeg drikke?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 ikke øl eller søte drinker. Hvitvin er ikke så gært, men blank sprit er vel minst i?
Gjest -<<- Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Seksognitti. Altså - sprit generelt utblandet i lettprodukter.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Du bør ikke drikke brennevin hvis du ammer, har lest at det kan stoppe opp melkeproduksjonen, eller tette til melkegangene, husker ikke så bra, men det var ikke bra å drikke brennevin hvertfall! Kos deg ute =)
meg & to små vampyrer Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Vodka:) uten noe i. Brennevin generelt. men om du er som meg så tåler du kanskje ikke så mye mer etter amming og lite søvn og langt mellom drinkene, så da kan man jo unne seg noen kalorier for god smak. Rødvin er jo godt:)
M by M Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Rødvin! Et glass om dagen er anbefalt og sunt, så du kan jo bare si at du samler opp ukeskvota og tar den i helga ;-) Men herregud, du skal vel ikke drikke deg full hver dag, så om du skal kose deg en sjelden gang hadde ihvertfall ikke jeg brydd meg døyten om kalorier. Ha heller en sunn god salat stående klar og drikk masse vann når du kommer hjem, så har du ikke herjet så voldsomt med kroppen til tross for fylla også er du fin dagen etter :-)
firemerkersmør Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Tørr hvitvin er vel mest alkohol for kaloriene (kanskje utenom vodka bar)
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jo toerrere vin jo bedre mtp kalorier.>Vodka har faktisk mye sukker i..Visstnok er det gin som er tingen naar det gjelder lavkalori, men da kommer det jo an paa hva man blander det med...Om du velger tonic, saa velg tonic light..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå