Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Ikke kommet med noe syteinnlegg på evigheter rett og slett fordi det fysisk går bedre og bedre med meg (slik som sist gang). Men nå har altså megajurene mine vokst enda mer, og det bare takler jeg ikke...ingen klær som passer, og i dag var det kjempevarmt da jeg skulle kle på meg (selv om den svære balkongdøra åpen) og det hele endte med et irritasjonsskrik, og så gråting i sikkert 10 minutter!:-/ Skulle på skolen, men det blei det ikke noe av, så gråt jo også pga skuffelse etterpå...er kun den ene forelesningen jeg har i uka, og har gleda meg i ei uke. Sagt nei til omvisning på Riksen kun for å kunne dra på skolen. Orka bare ikke tanken på å late som alt var bra foran de andre i klassen, og har uansett ingen klær å ha på meg!:-(
drømme_mamma er gravid Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 mine pupper er også helt enorme!!!!har ikke lagt på meg så mye enda, men puppene, ja de er enorme. den nye bh i størrelse 80E (huffa meg) begynner å bli for liten. må nok komme i gang med mamma klær.
Gjest Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 æsj, jeg veit hvordan du har det! jeg går på skolen hver dag og må alltid legge ut klær kvelden før, ellers får jeg helt panikk om morgenen! har minimalt med klær jeg føler meg komfortabel i og jeg ser rett og slett ut som en potetsekk i de eneste klærne jeg får over magen! (bruker en del tunikaer og kjoler). har to mammabukser, men de er selvfølgelig alltid skitne! jeg har bare sommerklær som passer og det er iskaldt i tromsø nå, ikke finner jeg noen jakke for gravide heller og vagger rundt i e knallblå regnjakke!! jeg Hater å gå ute blandt folk og etter skolen parkerer jeg i leiligheta resten av dagen! jeg vil bare sitte her å vokse helt til min skjønne kommer ut... aller helst vil jeg gå naken, men det er nok ingen god ide:P
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Har måttet bruke mammaklær siden uke 9 og jurene blir bare større og større. Må bestille bh i g-cup snart og har ennå 12 uker igjen. Til og med gubben mener at de bør stoppe å vokse snart. Han får jo ikke kose så lenge jurene bare fortsetter å vokse.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Hehe...måtte le litt. Hadde nemlig 75E før jeg blei gravid første gangen, så jeg lengter tilbake til dem (selv om jeg syntes de var for store allerede da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå