Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg skal gifte meg 28.juni 08 og dette har vi ordnet: - Kirke - Lokale+ meny - Valgt innbydelser,bordkort osv(bestiller på nettet) - Funnet ut hvor jeg skal kjøpe all pynten osv. (nettet) - Hvilken sang vi skal danse "brudevals " til . - laget gjesteliste - valgt forlover og brudepike/brudesven - bestemt bryllupsreise,men ikke bestilt ennå - valgt toastmaster - funnet ut hvilken frisør og fotograf vi vil bruke, men ikke bestilt ennå - valgt hvem som skal filme og ta bilder under vielsen og festen. - valgt fargene som skal gå igjen i bryllupet Tror det er sånn ca sånn. Elsker å planlegge! så koselig Hva med dere andre?:-)
pandabjørn Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 hei du! jeg skal også gifte meg 28. juni 08 ) vi har dette klart: Kirke lokalet toastmaster fotograf frisør hvem som skal åpne pakkene våres hvilken sang vi skal ha når vi går inn/ut av kirken hvilken salmer bordkort, innbydelse bestille igjennom nett her også laget gjesteliste + bordplassering (vet jeg må gjøre om lista!) funnet ut hvem som skal bo på hotell og ikke hvis alle kommer så blir vi 58 stk hvor mange blir dere meg&løveungen23.7.06
Mulle :) Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Kirke Lokalet Kokk og servitører Forlovere Brudesvenn/brudepike(barna våre) Toastmaster Funnet ut hva jeg skal kjøpe i morgengave til gubben
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå