♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 kan det ta ett år?kommer den alltid når man slutter å amme?
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jeg har alt fått den tilbake...og fullammer!
♥Cherrypie♥ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 heldig du..jeg vil ha min..å jeg fullammer å jenta er 6.5mnd..men kan d ta lang tid?noen som virkelig har måttet vente på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå