Gå til innhold

off....hvorfor kommer den ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

* Har termin i morgen

* slimproppen har gått!! kom i mårrest å i går mårrest!!

* har vondt i magen åfte, men ikke veldig vondt, bare ubehagelig..

* har masse nedpress, spes når jeg går tur

* må på do åfte, spes på natten..

* var hos legen forrige torsdag, å hode var ikke festet!! er ikke det nå heller siden beibien vrir seg fra side til side åfte..

 

noen tipps for å sette i gang fødsel her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er også førstegangsfødende!!! er ikke det rart da at hodet ikke har festet seg??

Gjest Gul stjerne
Skrevet

1 til 2 spiseskjeer med laksèrolje. Søsteren min gjorde det og jenta kom samme natt, og fødselen gikk som normalt. Men har lest at det ikke er helt å anbefale.

Skrevet

Det har ikke festet seg på meg heller.Og 39 uker på vei imorgen.Er førstegangs.Jm sa at det kan feste seg bare timer før fødsel.Også på oss som er f.Gangs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...