Gå til innhold

NAV bør lese på facebook

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom over mange der inne jeg som opplyser om at de er single, men som jeg vet bor sammen. Det er blodig utrettferdig at noen får gratis penger og snylter på skattepengene. Skriver så fint at jippi de er single og skal leve livet, mens sannheten er en annen. Frekt ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor sammen med kjærsten min jeg (ikke barnefar) og får penger av NAV! NAV vet selvsagt om det og sa fra før vi flyttet sammen. Kan jo hende folk har sagt fra uten at du vet om det også da...?

Skrevet

Men da hadde det vel ikke hjulpet om NAV var inne og leste? Hvis de lyger der inne også?

Skrevet

Eller så kan jo du gjøre det enkelt for nav og bare ringe inn en klage.

Skrevet

HVORFOR blande seg inn i andre sitt liv? Jeg kjenner det ikke en plass at noen snylter seg til litt penger... Deres liv, deres valg. Jeg får penger i tillegg til lønna mi og er alenemor, men hvorfor gidde å byr dere om alle andre??

Skrevet

På min facebookprofil står det at jeg er gift. I virkeligheten er jeg separert, og vi bor i ulike byer, men vi har ikke fortalt det til noen enda. Har bare sagt at jeg har flyttet fordi jeg fikk studieplass og at han ikke kunne bli med fordi han ikke fikk jobb i nærheten. Vi har vel et lite håp om at vi skal klare å løse opp i problemene våre når vi bare sees en sjelden gang, og at vi skal slippe å fortelle andre om problemene våre, men jeg er veldig alenemor nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...