Gå til innhold

Jobbintervju

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på jobbintervju på torsdag. Har bare sååå lyst på denne jobben.

Er mange år siden sist jeg var på intervju og lurer derfor på noen ting. Noen som kan hjelpe meg.

Litt om jobben: typisk mannsdominert bedrift, kontorjobb m/fakturering, tlf. og lagerføring.

Hvordan kle seg til et sånnt intervju uten at det blir feil?

I og med at det er den bedriften det er så regner jeg med at det ikke er så skinnende rent, og ikke er jeg den typen som har høyhælte sko og miniskjørt i skapet heller.

Er greit å komme i olabukse feks.?

Og hva med håret, bør jeg klippe det. Luggen er en smule lang og håret er stort sett rett ned. Er fullstendig håpløs med hår.

Jada, jeg høres nok en smule på tuppa ut, men jeg ER på tuppa...

Har jo så sinnsykt lyst på ny jobb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og! Jeg og! Skal også på intervju på torsdag!

Du burde kanskje ikke ha på deg olabukser. Heller en litt penere en med en litt fin genser til.

Jeg skal på et typisk dress-kode-sted. Eneste jeg tror jeg ikke vil like med den jobben! Men alt blir en vane, og det er jo sånne steder jeg søker jobb også, så hva kan jeg egentlig forvente!

Er skikkelig spent!

Lykke til på torsdag!

Skrevet

Ikke gå med olabukse!

Vis at du har gjort deg litt flid uten å se oppdolla ut

Skrevet

Ups, og jeg som ikke har annet enn olabukser.

Alle penbuksene mine passet meg for 20 kg. siden gitt.. Hadde tenkt å gå ned enda mye mere før jeg kjøpte meg nye penbukser.

Får ta en tur i butikken i dag og se om jeg finner en som ikke koster all verden

Skrevet

Jeg anbefaler en myk, løs dressbukseaktig bukse. De er fine uten å være for formelle og pynta og ofte finner man de til ikke for dyre penger også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...