Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 4. september 2007 #1 Skrevet 4. september 2007 Jeg skal ta glucose-belastning i morgen for å utelukke svangerskapsdiabetes. Dette er en behandling som tar to timer. Noen som har noen gode tips til tidsfordriv. Jeg er alt for rastløs til å ligge i ro i to timer=(
Noddy78, en av hver! Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Jeg ble sendt ut på gangen og satt på en stol. Hadde med en bok, men sovnet faktisk, så tiden gikk veldig fort. Bare så du ikke blir skuffet, du får ikke drikke på de to timene heller...det var faktisk det værste..
Tine79-FØDEKLAR Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg hadde med meg ipod og elle jeg... Har vel aldri lest Elle så nøye før kan man si... Utrolig kjedelig å sitte der å vente i to timer!!
sagoline Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Ta med deg en bok, blader el alle dagens aviser. Jeg satt og leste en stund, også gikk jeg ut i bilen og sovnet =) Tok mob på ringing hehe
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Skal ta med bok og mp3spiller. Kanskje jeg får sove litt også. takk for tipsene.
Leon+Ava Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Jeg fikk lov til gå ut av sykehuset så jeg var i butikken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå